• puss

Kronprinsessan GRAVID!!!

va roligt, grattis!!

tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu?

jag tror att det blir en pojke.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!
  • puss
    Sannalouise87 skrev 2010-12-13 08:33:23 följande:

Tycker det är så jävla taskigt att spekulera! Dom berättar väl när dom känner för det. Och att säga att Victoria blivit rundare, fått fylligare byst osv...om hon inte skulle vara gravid, hur kul är det då att höra sånt?!

men stor idé att spekaulera EFTER att dom sagt nåt då.

*bah*

• JaneDoe10
    Indianica skrev 2010-12-13 08:44:40 följande:
    Fast att tacka nej till vinet på Nobelfesten var väl rätt uppenbart? Jag tror hon dricker vin i vanliga fall!
    Hon tackade inte nej till vin. Hon tackade nej till mer vin.
    ♥ Vecka 27 ♥ BF 19 Mars ♥
  • Snuffsan88

Jag tycker synd om människor som är så dumma att de tror på saker som står i de där tidningarna!
    Vart tog en kritik mot källa vägen???

Kan vi inte bara låta henne leva sitt eget liv och vänta till v X med att berätta som alla andra människor??

• puss
    Snuffsan88 skrev 2010-12-13 09:23:25 följande:
    Jag tycker synd om människor som är så dumma att de tror på saker som står i de där tidningarna!
    Vart tog en kritik mot källa vägen???

Kan vi inte bara låta henne leva sitt eget liv och vänta till v X med att berätta som alla andra människor??
    nej, vi vill spekulera.
    om nån ser gravid ut så undrar man väl, eller? är det så oerhört märkligt? det är samma sak med alla människor. där är hon inte ett dugg annorlunda.
  • Jennie med ie
    JaneDoe10 skrev 2010-12-13 09:19:23 följande:
    Men hallå. Hade hon varit gravid innan bröllopet hade hon varit i vecka 30+ nu. Tror det skulle synas mer.
    För att inte tala om att bröllopet spikades typ 15 månader desförinnan
  • puss
    Jennie med ie skrev 2010-12-13 09:26:29 följande:
    För att inte tala om att bröllopet spikades typ 15 månader desförinnan
    alltså typ v 96 nu då?
  • Jennie med ie
    Sannalouise87 skrev 2010-12-13 08:33:23 följande:

Tycker det är så jävla taskigt att spekulera! Dom berättar väl när dom känner för det. Och att säga att Victoria blivit rundare, fått fylligare byst osv...om hon inte skulle vara gravid, hur kul är det då att höra sånt?!

Hon är säkert väl införstådd med och förberedd på att hon kommer att granskas med lupp och att det kommer att spekuleras fram tills att barnen är här...
  • Rufsas

Borde inte denna tråden ligga i sandlådan? Att lägga den under kategorin samhälle är ju bara konstigt.

• puss
    Rufsas skrev 2010-12-13 09:28:25 följande:
    Borde inte denna tråden ligga i sandlådan? Att lägga den under kategorin samhälle är ju bara konstigt.
    ja, kungahuset har ju inget med "samhälle" att göra. eller hur menar du?
Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!