• puss

Kronprinsessan GRAVID!!!

va roligt, grattis!!

tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu?

jag tror att det blir en pojke.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!
  • plett
    Macina skrev 2010-12-13 11:02:18 följande:
    men det vet du ju att prinsessor (framför allt kronprinsessor) inte fiser
    Därav svullnaden, tänk dig själv att tvingas blåhålla dig medans du rabblar "Jag är en prinsessa och sådana fiser inte" som ett mantra medans du ska underhålla en bordskamrat. Flört
  • MrsCD

Någon som jag tycker talar för en graviditet är om man tittar på hovets hemsida och tittar i deras kalender: I december och januari är vickan och daniel med på grejer, men ju längre tiden går så är de inte med längre.

• Annaloo
    MrsCD skrev 2010-12-13 13:10:51 följande:

Någon som jag tycker talar för en graviditet är om man tittar på hovets hemsida och tittar i deras kalender: I december och januari är vickan och daniel med på grejer, men ju längre tiden går så är de inte med längre.

De kanske försöker hålla antalet inplanerade saker nere för säkerhets skull OM hon skulle bli gravid...
    Det är inte direkt en statshemlighet att de jobbar på det
  • lokisse
    Macina skrev 2010-12-13 11:02:18 följande:
    men det vet du ju att prinsessor (framför allt kronprinsessor) inte fiser
    gissa om man far magen full gas da!!!
    Nej det tror jag inte!
  • sugarrush

Vickan har grejer planerade till februari enligt den kalendern. Och om man jämför med kungen är hans senaste inplanerade framträdande i mars... inte så stor skillnad!
    Kungen kanske är preggo han också......
  • Tezz i
    Ferrari72 skrev 2010-12-13 07:44:09 följande:
    Klart hon är på tjocken. Det var ju därför hon var tvungen att gifta sej med Daniel. Annars skulle det se illa ut i den fina kungafamiljen.
    Du tror inte hon hade skippat vinet och alkoholen på sitt bröllopp samt att det hade syns rätt mycket nu om hon var gravid innan giftemålet??
  • Tezz i
    JaneDoe10 skrev 2010-12-13 09:22:48 följande:
    Hon tackade inte nej till vin. Hon tackade nej till mer vin.
    Hon drack inte det vinet hon hade i glaset. Så jo hon tackade nej till vin.
  • Tezz i

Du har inte hört talas om smekmånaden? Missat nåt eller?
  • sugarrush
    Tezz i skrev 2010-12-13 14:26:18 följande:
    Du har inte hört talas om smekmånaden? Missat nåt eller?
    Smekmånaden var ju i juli väl? Ifall hon blivit gravid redan då hade hon ju varit i typ vecka 24 eller nåt nu och det hade förmodligen varit officiellt för länge sedan.
  • Tezz i
    sugarrush skrev 2010-12-13 14:29:08 följande:
    Smekmånaden var ju i juli väl? Ifall hon blivit gravid redan då hade hon ju varit i typ vecka 24 eller nåt nu och det hade förmodligen varit officiellt för länge sedan.
    Smekmånaden vara ändå till september om jag inte minns fel.
Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!