Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Kramiiis vänner

tänkte ju ge mig på en sån här oxå nån gång http://www.margaretha.se/butik/docs/zoom_pic.asp?pf_id=SE-402693

lär ju ta ett tag det oxå dock men om jag börjar nu kanske den är klar om 5 år när jag kanske får bebis.............................

jag köper iaf mina här http://www.margaretha.se/butik/default.asp?

tycker det är ganska kul att hålla på, men jag kommer av mig ibland och gör inget på något år, sen början jag igen och är fast

annars är mitt stora intresse böcker, jag kan köpa hur mycket böcker som helst, för jag tycker både om att läsa och tycker det är fin prydnad. Så jag måste köpa ny bokhylla typ NU, men sambon är inte ritkigt med på det hela än. Får ta å bearbeta honom lite sen. Han ösnkade sig böcker i julklapp och de får inte plats, så då får han önska sig en till bokhylla oxå

please don't hurt me anymore
  • kramiiis

hihihi

räkan: kanske uppskattar dem det inte när de är i tonåringar nej

mulan: fin löpare! kanske ska ge mig på en sån oxå, hmm. Eller så gör jag ett projekt i taget, så ngt blir klart

stearin brukar gå bort om man lägger det i frysen, men kanske är för sent nu när det gått ett år.

kram på er sötnosar!

• kramiiis
    mulan skrev 2010-12-17 14:27:08 följande:
    Jag har prövat både det och att stryka bort med hushållspapper emmellan och fått bort det mesta men inte allt  tyvärr

Nu blir jag lite småsugen på att brodera igen . Men har fullt upp med all stickning. Håller på med julklappar nu så jag har lite tidspress om man säger så . Men ska nog hinna

hihi ja det är inte så många dagar kvar till jul nu.
    jag har inte köpt EN ENDA julklapp....

*ignorerar*
  • kramiiis

har ingen inspirtation för att skriva avhandling, funderar på att ta en lugn eftermiddag och istället jobba lite i helgen, för sambon ska ändå jobba hela helgen lät det som.

har iaf simulering igång så att datorn sköter lite av jobbandet

• kramiiis

Lilla jj: hihi det finns fina som inte ser för jobbiga ut
    Kram

Gäääääääääsp trött idag försökt sova utan sömntablett blev inte mycke sömn inte....

• kramiiis

Jag hatar allt!!! Varför är det jul för?????? Gaaaaaah

Sambon är arg och vill inte fixa julklappar men jag får inte köpa ngt till folk för då blir det fel för lite eller nåt annat. Så nu tänker han inte följa med på julafton utan sitta hemma å uggla och göra så att jag får problem med familjen. Så som vanligt alltså typ. Jag hatar det här!

• kramiiis

Kram Skrippo

Ja han har väl lugnat ner sig nu han sitter å jobbar och kommer göra hela natten trolgtvis....

Har varit i stan och köpt julklappar till hela min familj nu. Hans skiter jag i.... För tillfället... Det får han va med och fixa själv faktisk!

• kramiiis

Jag fattar inte varför han sitter å jobbar helg när allting går åt helvete för honom varför fortsätta då?
    Han orkar ju inte det säger hansjälv menvarför gör han inget åt det mer än blir arg och sur på mig som inte har nånting med hans jobb att göra!

Jag fattar

Svar på tråden Kramiiis vänner