Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Kramiiis vänner

ringde karolinska, för jag vill ha ut min journal för nya gyn vill se den. Tryckte snällt in personnr och telefonnr så att de kan ringa upp (funkar bara på det sättet där) och får som svar att de ringer IMORGON kl 9:35. Öhhhh hallå denna dagen är ju inte slut på långa vägar.

morr, nåja ska väl hinna få ut den till 12 januari iaf hoppas jag.
    De ville ha senaste spermaprov, så slipper sambon följa med. Vilket han iofs hade vägrat oavsett "för jag har inte tid att springa runt längre", nähä, men det tror du jag har när jag försöker skriva klart en avhandling

jaja...

please don't hurt me anymore
  • kramiiis

lilla jj:
    Senast jag begärde ut journalen från KS så behövde jag inte skicka in ngt papper har jag för mig. Men jag är glömsk, så kanske var det inte så.

Hihi, ja då är det nog därför han ligger där och trotsar vädret sötnosen!

Vi ska till Marsa Alam kusten, http://www.fritidsresor.se/resa/egypten/marsa-alam-kusten/coraya-bay/blue-village-exotic-lamaya-resort/?season=vinter-10-11

ca 30 mil söder om hurghada. Vi var i hurghada förra året, men då orkade vi inte pallra oss iväg och titta på ngt utan låg på stranden dagarna långa
    Så får se om jag lyckas få iväg sambon denna gången, troligtvis inte. Men tycker oxå att egyptens historia är intressant.

• kramiiis
    mammiz ville krama om dig lite extra efter att jag läst din blogg!Hjärta
  • kramiiis
    Skrippo skrev 2010-12-16 13:20:27 följande:
    Blä för all snö...
    Ska till en kompis och fika i em men vågar man sig på det med bilen???
    blåser det mycket hos er??? det är väl då det blir som värst, med drivbildning på vägarna. Om det bara snöar skulle jag våga.

KRAM
  • kramiiis
    små räkorna skrev 2010-12-16 13:38:07 följande:
    kramiiis,visst är det irriterande detta....Skrikandes men jag antar att det är pga att dem bara har en viss tid som dem ringer upp pat.men det är ju inte så kul om man har ett bråskande ärende precis.....Skrikandes

idag tänker jag inte gå ut mer än vad jag behöver,och förhoppningsvis så behöver jag inte gå ut alls....
    väldigt irriterande. Men eftersom BM svarade EFTER ( !!!)deras telefontid på det andra stället så är jag inte så arg idag trotsallt hehe

låter utmärkt med att inte gå ut alls
  • kramiiis
    små räkorna skrev 2010-12-16 13:51:03 följande:
    visst gör det. ska ist försöka få lite gjort här hemma....men förtillfället så har rumpan fastnat i soffan....hihi Flört
    som min brukar göra alltså
  • kramiiis

han brukar alltid ha sin tunga sådär speciellt när han är inne på att jaga eller busa

• kramiiis

Stackars misse han saknar nog sin kompis
    Morries är innekatt och bara ute i koppel så slipper plocka möss och annat

• kramiiis

Oj vad du gått ner
    Äter gärna lussekatter ses om några minuter.

Fl beroende nej inte alls....

Svar på tråden Kramiiis vänner