Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Kramiiis vänner

min katt knasig??? näe inte alls
    please don't hurt me anymore
  • kramiiis

hej turbon!

Ja och jag är själv oskyldig till tråden
    men det är inte illa med en egen tråd. hihi.

är ALLTID fikasugen, hmm hmm hmmm, får se när jag kan. Öhm öhm, beror lite på hur det går på jobbet.

Mulan: näe alltså jag förstår inte riktigt heller, för bekvämt ser de ju verkligne inte ut att vara, men han sov så i flera timmar i somras (när bilden togs) så jag antar att han tycket det

• kramiiis
    mulan skrev 2010-12-14 14:50:07 följande:
    Borde jag bli orolig??? Tror inte det va?

Den 2:e, alltså 12 dagar sedan träffade jag en liten tjej som i söndags insjuknade i svininfluensan. Hennes mamma ringde innan och talade om det för att jag är i riskzonen.

Jag är förkyld sen i söndags, men ingen hosta eller feber utan bara snuvig och ont i halsen.

Inkubationstiden är 1-7 dagar och i snitt 3 dagar-

Jag är inte vaccinerad varken förra året eller i år.

Vad tror ni????
    svininfluensan? har jag ju inte hört om sen förra hösten
    tror inte det är någon fara faktiskt, om du endast är snuvig med halsont, det låter ju mer som om det är en vanlig förkylning?
    Men du kan ju hålla lite koll på om du blir sämre och får feber.

men skulle inte oroa mig
  • kramiiis

turbon: 12 plusgrader? det ser jag fram emot vore nåt, jag är redan trött på snön.... eller speciellt kylan, brrr... jag borde inte bo i sverige

måndag? har julfest på jobbet då, men funderar på att skippa den känner inte för att festa med tråkigt folk.
    Dock har vi obligatorisk brandövning först, då alla ska få släcka eld ska faktiskt bli kul.

hagelin: eeeh ja, han är väldigt tossig, men så är han ju framavlad oxå

• kramiiis

Ingen fara det var ju ytterst lite gravidsnack som jag inte ens tänkte på

Turbo: brrr kan bli några fler kalla månader för dina fötter då jag köpte fodrade sneakers

Vädur

• kramiiis

Lilla jj: mums
    Ja semester är behövligt nu. Är helt slutkörd och orkar precis upp på dagarna. Hur mår du och vovven? Stor kram

Vädur: nöff håll er ifrån Sthlm bara!
    Ska bli sååååå skönt att gå runt med sand mellan tårna

Skrippo: åh härlig man du har!

Själv sitter jag med magont säkert ångest inför imorgon. Men varför har jag börjat få ångest inför läkarbesöken?

• kramiiis

Svarar er när jag sitter vid en dator... Nu på tåget bara 20 min sent gaaah morr. Hoppas tunnelbanan funkar iaf.

Miism: mmm jo kanske stressad värre just nu men men vad kan man göra?
    Anledningen till försenade tåg var kabelstöld. Grrr

Kram sötnosar!

Svar på tråden Kramiiis vänner