Kramiiis vänner
min katt knasig??? näe inte alls

hej turbon!
Ja och jag är själv oskyldig till tråden
men det är inte illa med en egen tråd. hihi.
är ALLTID fikasugen, hmm hmm hmmm, får se när jag kan. Öhm öhm, beror lite på hur det går på jobbet.
Mulan: näe alltså jag förstår inte riktigt heller, för bekvämt ser de ju verkligne inte ut att vara, men han sov så i flera timmar i somras (när bilden togs) så jag antar att han tycket det
turbon: 12 plusgrader? det ser jag fram emot
vore nåt, jag är redan trött på snön.... eller speciellt kylan, brrr... jag borde inte bo i sverige
måndag? har julfest på jobbet då, men funderar på att skippa den känner inte för att festa med tråkigt folk.
Dock har vi obligatorisk brandövning först, då alla ska få släcka eld ska faktiskt bli kul.
hagelin: eeeh ja, han är väldigt tossig, men så är han ju framavlad oxå
Nevadita och räkan
Räkan: matte är kul
Vädur: kram söt!
Ingen fara det var ju ytterst lite gravidsnack som jag inte ens tänkte på
Turbo: brrr kan bli några fler kalla månader för dina fötter då jag köpte fodrade sneakers
Vädur
Lilla jj: mums
Ja semester är behövligt nu. Är helt slutkörd och orkar precis upp på dagarna. Hur mår du och vovven? Stor kram
Vädur: nöff håll er ifrån Sthlm bara!
Ska bli sååååå skönt att gå runt med sand mellan tårna
Skrippo: åh härlig man du har!
Själv sitter jag med magont säkert ångest inför imorgon. Men varför har jag börjat få ångest inför läkarbesöken?
Kram sötaste Skrippo
Gaaaaaah förseningar på tågen så börjar dagen med att bli sen till gyn.
Svarar er när jag sitter vid en dator... Nu på tåget bara 20 min sent gaaah morr. Hoppas tunnelbanan funkar iaf.
Miism: mmm jo kanske stressad värre just nu men men vad kan man göra?
Anledningen till försenade tåg var kabelstöld. Grrr
Kram sötnosar!