Kramiiis vänner
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Nya skor kan ju göra susen ett tag!
Annars finns det jobb här-i massor!
Jag räddade en liten bofink idag som flugit in rutan. 4.e fågeln jag tatt in och räddat,känner mig riktigt nöjd och stolt. 
Jag kan tänka åt dig-att du ska bli gravid alltså. Så kan du tänka åt mig! Jag har nog större tro på sånt för t.o.m de som fyllt 50 och aldrig vart gravida än för mig själv,men,men... Skam den som ger sig!
Pimpis: vilken snäll människa du är som räddade fågeln inte alla som skulle gjort! Såklart du ska va stolt!!!
Låter bra då tänker jag och hoppas på att du blir gravid! Måste ju bara funka nån gång. Morrar lite över ännu ett gravbesked från en som gör äd... Gaaah känns alltid så orättvist
Kram på dig!! Och säg till när jag ska tänka extra mycke
Kramiis: jag hoppas oxå för dig hjärtat!! Släpper aldrig Kramiistummarna. Kramar
Annars finns det jobb här-i massor! 
Kramiiis: Kom ner här och följ med mig på promenader i vårsolen
. Kramar ![]()
Vädur
jupp jag säger till
Kul med skor!!
Puss
Mulan: mmm skulle jag kunna gjort om det inte var så långt.
Kraaam
Tror att sambon måste ta det väldigt mycke lugnare på jobbet NU inte snart. Han ringde idag vid lunch och sa att kroppen var konstig. Att hela vänstersidan (arm/ben) domnat bort, smärtat, han kallsvettats och blivit väldigt snurrig
jag blev tokig när han sa att han låst in sig på toa! Fasen han ska ju sägs till närmsta kollega att han mår extremt dåligt. Ännu värre är kanske art han fortsätter jobba 5 timmar till efter "anfallet". Hallå vad är problemet med att lyssna på kroppen?! UTBRÄND! Hela kvällen har han klagat på att han mår konstigt.
Jaja. Jag kan inte göra mer än be honom ta det lugnt. Men han lyssnar inte på sånt så får väl se när det blir akuten med konstiga hjärtslag nästa gång... Suck.
Men usch hjärtat
Vad jobbigt! Hoppas han tar sitt förnuft till fånga... Kram på dig min sötaste 
kram på er alla!
kramiiis: Klart du ska shoppa loss. Jag vill också se om du hamnar i lyxfällan
Gillar att se folk jag känner på tv.
Jobbigt med din sambo som inte tar symtomen på allvar. Men jag har varit där han är och jag vet hur lätt det är att vänta tills man verkligen kraschar totalt ![]()
hagelinen:
längtar till imorrn!
YEY!
lilla jj: jag hade tänkt försöka hålla mig ifrån både lyxfällan och arga snickaren
arga snickaren passar vi nog iofs redan i stundtals iaf...
men lyxfällan, neeeeeeeeeee, inga sms-lån eller kreditköp här inte. Aldrig gjort kommer aldrig att göra.
kramisar på er!
känns som om mensen är pågång igen, känns som om jag alltid har mens, men är väl för att den är så utdragen med spottings, mens, spottings... sa det när jag pratade med KS och det är inte läge att köra naturlig cykel om vi vill köra nytt FET....