• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-03-25 13:22:00 följande:
    intervjun gick bra kändes inte alltför jobbigt och var en trevlig och avslappnad stämning. Fick gå runt i labbet lite medan de som intervjuat pratat lite, sen så sa avdelningschefen att de fått ett gott intryck av mig och att jag definitivt inte var avskriven dock skulle de intervjua någon till för den tjänsten jag blev intervjuad för idag. Sen fanns det ju en tjänst till ute och så behövde de egentligen ännu fler personer, men där skulle de intervjua några till oxå. Men de skulle höra av sig, han såg ut att va nöjd och blir det fortsättning ska jag på intervju hos en psykologkonsult hmm. nåja... går säkert bra, har iaf klarat mig igenom en första intervju lixom! får va nöjd så om det inte blir mer.

inga frågor om jag har barn eller planerar barn heller.
    Härligt härligt De måste ju välja dig
    ♥♥♥
  • Fru Orange

Kramas lite Här har jag skurat om alla golv då tydligen husspekulanter tydligen tycker att de kan springa omkring med skorna inne Skickar lite pussar också

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
  • Turbomamma

Hej!

Håller såklart också tummarna stenhårt!

Ang mitt teledilemma så har nu min snälla mamma lånat mig en eftersom Phonehouse telefon vägrade acceptera mitt SIM-kort. Kruxet är bara att nästan alla lagrade nummer tillhör min mamma o alla kompisar som tillkommit efter typ 2002 saknas. Vill du mig ngt så slång en pling eller SMS och har du tid över får du gärna skicka en SMS så jag har ditt nummer. Vi åker till U-a i början av veckan men är nog tillbaka till onsdag. Hade trott att vi skulle träffat våra "fiiiiina" tvillingvänner  i veckan men de verkar ha dragit utomlands som vanligt så vill du hitta på nåt är det bara att hojta till.

Massa kramar o hoppas du haft en bra helg!

• Fru Orange

Hej hopp Här sitter en annan och känner sig lite smånöjd Tungan ute Har bokat biljetter till Cesar Millan 12 maj och det ska bli såååå kul att få se honom. Puss och kram Hjärta

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
Svar på tråden Kramiiis vänner