Kramiiis vänner
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Spännande med jobbintervju vännen! Håller tummarna hårt hårt att det går vägen! Massa kramar
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM 
KRAMAS LITE
![]()
Kraaam och tack för tummar! De lär väl ringa senare i veckan hoppas jag
Hagelin: åhh vad kul jag vill följa med
Turbo: störigt med mobilen... Hoppas ni har/haft det bra i Uppsala!
Hoppas de ringer snart! ![]()
Puss o kram sötnos!
Kraaaamisar
Är sjukt frusen idag har precis duschat tokvarmt för tredje gången idag. Börjar bli trött å seg oxå mamma är på mig om inbjudningskort till disputationsfesten och tycker de ska skickas NU. Suck hon har ju redan bjudit in sin bror och fru utan att ens veta att jag har tänkt bjuda dem. Hade tänkt det men är ändå så fel av henne att göra så att jag blir sur och less bara...
Gaaaah.
Kram kram!
Typiskt morsor att hålla på. Ibland kanske de kan inse att vi faktiskt är vuxna och kan bestämma själva.
Jag är också alldeles frusen ikväll... Har suttit och skakat under filten framför TVn. En sån här gång är det dumt att man inte har en soffa för då hade jag kunnat lagt mig bredvid Nicklas - ja, om vi nu hade kunnat klara av att klämma in oss båda i en soffa 
Dumma mamma
Visningen gick tydligen bra men många tycker att det är för mycket att göra och vill försöka pruta
De verkar inte fatta att vi lagt ner det tyngsta och absolut nödvändigaste på huset och det dyraste som inte syns
Får se hur det slutar... Ett par är i alla fall riktigt intresserade men det räcker inte för att det ska bli budgivning... Har ju min fasta summa i huvudet...