• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • kramiiis

hagelinen: självklart!!! vi måste ju som sagt ses typ varje dag så vi har setts tillräckligt för några år framåt när ni flyttar upp

brrrrrrrrrr, var inne i en ÄD-tråd nyss och blev ledsen av att ja det är ju där jag är oxå, ÄD alltså, jag kommer aldrig få ett helt eget barn. varför kan jag aldrig sluta tänka så? Hur länge kommer den sorgen gnaga inom mig? alltid? och kommer jag ens göra fler försök? jag vill bara bort från alla tankar snart. Är så trött på dem.

I'm indestructible
  • miism

Kramiis: Du kommer att få ett helt EGET barn, för barnet blir ditt och ingen annans. Biologiskt och genetiskt så visst barnet bär någon annans gener, men det är också allt. Det är du som får se barnets första leende, det är du som kommer att torka dess tårar när det gråter, och det gör DIG till barnets helt egna mamma! Sen tror jag aldrig att sorgen över att inte kunna se sig själv i barnets ögon försvinner helt, men jag ser ju nu hur enormt lik mig och maken som vår son är, fastän inte en enda droppe av vårt blod rinner i hans vener. Han rör sig som vi, han pratar som vi, han gillar det vi gillar att göra, för allt sånt, det sitter inte i generna utan i miljön. I ditt, alldeldes EGNA barn, hur det än kommer till dig.

• kramiiis

miism: tack söt! behövde få höra det från en som vet!
    du har så rätt i allt! om jag bara orkade försöka nån gång igen...

han är så söt er lille Filip! blir alldeles varm när jag tittar på honom pratar han ngt nu?

kram

I'm indestructible
  • kramiiis

hittade min käre kisse ute i solen förut UTAN sele, han hade alltså krånglat sig ur den och satt och solade i busken BUSE!!!Katt

nu vill han ut igen efter att ha ätit. mjaaaau

I'm indestructible
  • miism

Kramiis: Du ska försöka igen, när du känner att du orkar, inte innan dess. Det är PEST att behöva åka den karuselltur vi tvingas till, och det kräver så mycket styrka för att orka åka så många varv som du gjort. Ta nästa varv när DU känner att du orkar. Fördel med ÄD, dina ägg blir inte äldre ;) , någon fördel måste det väl finnas typ.

Filip pratar ganska mycket, ett ords meningar bara, men han förstår allt vi säger. Verbal till tusen, och gillar att prata... hrm, undrar vem han har det efter Skäms

• kramiiis

hihihi det är inte så att hans mamma tycker om att prata?

jo det är ju en fördel att man kan göra ÄD tills man är 50 år... alltid ngt....

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

ska bara disputera, sen banne mig ska jag rycka upp mig!

I'm indestructible
  • Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-03-31 13:56:07 följande:
    Hos mig är det klarblå himmel
    Fusk! Snö imorse,dimma,snålblåst och REGN resten av dagen...
    Hoppas din sambo inte är en sån där som måste hamna på sjukhus innan han lugnar ner sig,men vissa måste få skrämselskott tyvärr...

Jag lovar säga till när du ska tänka extra! Efter vanligt sex är det väl inte direkt lönt,men det blir ju annat snart. För dig med ska vi tro! Glad
  • Lilla JJ

Kram kramiiis. Jobbiga tankar som kommer till dig ibland. Men som miism säger det är ju ditt egna barn det kommer att vara du som gör barnet till den människa den kommer att bli. Det är det enda som räknas.

Mammas lille kille kom 100803
  • janssonskatt
    Lilla JJ skrev 2011-03-31 20:10:58 följande:
    Kram kramiiis. Jobbiga tankar som kommer till dig ibland. Men som miism säger det är ju ditt egna barn det kommer att vara du som gör barnet till den människa den kommer att bli. Det är det enda som räknas.
    Kan ju bara hålla med! Kram kramiiisgumman och pussa kissen från mig!
  • kramiiis

Lilla jj och Jansson tack sötnosar!!! Kraam

Ska pussa trollet han ligger å sover bredvid mig

Svar på tråden Kramiiis vänner