Kramiiis vänner
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
kram och tack sötaste miism!
jag kommer nog inse själv när jag kan skrika ut att jag är doktor
för det är ju trots allt rätt stort ![]()
kan man skrika i telefonluren "SLUTA TERRORISERA MIG NU" jag står inte ut med min mamma, jag får fan fnatt. Hon ringde förut idag när jag lämnade morries och fråga om jag ville komma dit ikväll, öh nej jag åker imorogn bitti lixom så tror inte det, jag ska packa, städa, fixa hemma. Sen så ringer hon för 4:e gången på 10 minuter nu och jag vägrar svara. gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Vänta nu här kramiis min kära vän, det är ett fel i ovanstående mening...
RÄTT STORT... Det är gigantiskt stort!!!
Vänta nu här kramiis min kära vän, det är ett fel i ovanstående mening...
RÄTT STORT... Det är gigantiskt stort!!!
Kramiis: Det är ditt liv, DU bestämmer, ingen ingen ingen annan. Låt bli att svara, dra ur jacket, eller bara ignorera. Sätt bra musik i öronen och bara låt bli om du inte vill svara. Hon kan bara irritera dig om DU tillåter det. Det brukar vara mitt mantra när min mamma irriterar mig ibland. Du ska åka iväg och han en härlig helg med DIN man, så njut. Packa väskan, fixa där hemma och NJUT!
är väl dags å skaffa en hemligt mobilnummer igen, som jag hade förut när jag bodde hemma.... nu är det ju dessutom ännu svårare för dem att luska reda på det efter jag inte kan glömma den telefonen hos dem. hehe.
känns märkligt att det ska behövas dock.
men som du säger ska sluta tillåta henne irritera mig. måste lära mig det!
KRAAAAAAAAM!
jupps ska njuta ![]()
Kramiis: Hur svårt det än är så tror jag det är lättare för dig att sluta bry dig, än att byta nummer hela tiden. Du får ha ett mantra du rabblar hela tiden hon ringer, typ "jag är doktor, jag behöver inte bry mig om vad min mamma tycker,"
hela hela tiden hon ringer, eftersådär ett par 1000 gånger, så vem vet, du kanske tror på det. För det ÄR sant!
KRAM
miism: så sant så sant!
KRAM
hur har du det idag?
Kramiis: Jag har haft en hyfsad dag, lillkillen är ju sjuk, så han hostar något hemskt nu ikväll. Men jag har kunnat vara ute en stund idag, helt ljuvligt. Var nere på YaYa center och fick manikyr och pedikyr, underbart. Men var helt slut när jag kom hem, åt middag och höll sedan på att svimma och spydde här hemma. Märks att jag varit inne en vecka minst sagt. Nu har maken min bakat sockerkaka så vi ska ha kvällsfika om en stund. Välbehövligt tror jag visst. Han ska bara bli klar i telefon med sina föräldrar först, han diskuterar vår hemkomst, så det tar nog en liten stund. Skönt att kunna planera på allvar nu.
jobbigt att ni är sjuka fortfarande
nice med manikyr och pedikyr, vill jag oxå gå på
mums med sockerkaka!
ja hemreseplaneringssamtal kan ju ta en stund kanske!
kram kram