• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Lilla JJ

Åh vilket fint brev du fått av dina extra föräldrar. Ibland är det faktiskt inte ens egna föräldrar som är de bästa förebilderna eller de som man känner sig tryggast tillsammans med.

Kram från ett regnigt Borås.

Mammas lille kille kom 100803
  • mulan
    kramiiis skrev 2011-04-12 16:47:14 följande:
    Hoppas jodå har många som läser igenom

Har världens bästa extra föräldrar! (mina grannar sen jag var 1 år gammal) fick ett mail idag:

Kära kära Xxx! Vi glädjer oss med dig och är så stolta över dina framgångar inom den akademiska världen!
    Du har genomfört en strålande prestation och tänk på att kunskap är den lättaste bördan och att ingen kan ta den ifrån dig. Nu är det dags för målgången!
    Vi är mycket glada över äran att få bli inbjudna till din disputation med middag.
    Ja tack vi kommer så gärna så gärna på middagen!

Det är mer än vad mina egna föräldrar sagt!

Vad snälla dom är . Du kan inte byta föräldrar ???
    ♥ Ebba ♥
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-04-12 16:47:14 följande:
    Hoppas jodå har många som läser igenom

Har världens bästa extra föräldrar! (mina grannar sen jag var 1 år gammal) fick ett mail idag:

Kära kära Xxx! Vi glädjer oss med dig och är så stolta över dina framgångar inom den akademiska världen!
    Du har genomfört en strålande prestation och tänk på att kunskap är den lättaste bördan och att ingen kan ta den ifrån dig. Nu är det dags för målgången!
    Vi är mycket glada över äran att få bli inbjudna till din disputation med middag.
    Ja tack vi kommer så gärna så gärna på middagen!

Det är mer än vad mina egna föräldrar sagt!

Å vad underbaraHjärta
    ♥♥♥
  • Vädur 78

Kramiiis: Hur var det i Turkland? Hur varmt var det där nu??? Åt du massa gott??? kram kram 

♥♥♥
  • kramiiis

ja de är helt  underbara och har alltid varit även om jag inte ränner inne hos dom varje dag längre
    men som liten var jag där innan skolan, efter skolan, fick hjälp med läxor, åt middag var och varannan dag, sov över hur ofta som helst, fick skjuss till fotboll mm mm och detta ända upp i gymnasiet och högskolan, tja tills jag flytta hemifrån när jag var 22 år typ.

de har alltid behandlat mig som om jag varit deras egna barn är lite ledsamt att inte träffa dem dagligen längre. Men ska nog ta å hälsa på dem snart!

mulan: jag hade mer än gärna bytt föräldrar frågar är varför jag inte försökte få dem som fosterfamilj när jag var liten, hade dock varit krångligt med mina föräldrar som grannar kanske....

kram på er söta!

vädur: turkland var bra, vi hade det tokmysigt, gick långa promenader, satt å fika i solen och bara hade det mysigt utan tjafs och bråk!!! och god mat förstås
    vi hade 18 och sol på lördagen

I'm indestructible
  • Tröttimössan
    turkland var bra, vi hade det tokmysigt, gick långa promenader, satt å fika i solen och bara hade det mysigt utan tjafs och bråk!!! och god mat förstås
    Gott att höra att jag inte behöver komma och ta i hans öra FlörtTungan ute
  • kramiiis
    Tröttimössan skrev 2011-04-13 10:26:19 följande:
    turkland var bra, vi hade det tokmysigt, gick långa promenader, satt å fika i solen och bara hade det mysigt utan tjafs och bråk!!! och god mat förstås
    Gott att höra att jag inte behöver komma och ta i hans öra FlörtTungan ute

hur mår du???
    I'm indestructible
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-04-13 10:07:01 följande:
    ja de är helt  underbara och har alltid varit även om jag inte ränner inne hos dom varje dag längre
    men som liten var jag där innan skolan, efter skolan, fick hjälp med läxor, åt middag var och varannan dag, sov över hur ofta som helst, fick skjuss till fotboll mm mm och detta ända upp i gymnasiet och högskolan, tja tills jag flytta hemifrån när jag var 22 år typ.

de har alltid behandlat mig som om jag varit deras egna barn är lite ledsamt att inte träffa dem dagligen längre. Men ska nog ta å hälsa på dem snart!

mulan: jag hade mer än gärna bytt föräldrar frågar är varför jag inte försökte få dem som fosterfamilj när jag var liten, hade dock varit krångligt med mina föräldrar som grannar kanske....

kram på er söta!

vädur: turkland var bra, vi hade det tokmysigt, gick långa promenader, satt å fika i solen och bara hade det mysigt utan tjafs och bråk!!! och god mat förstås
    Låter härligt Kram
    ♥♥♥
  • Tröttimössan
    kramiiis skrev 2011-04-13 10:27:26 följande:

hur mår du???
    Jo jag ska till homeopaten i morgon igen, har sökt dit för min onda mage innan men vill främst tala med henne ang. att jag fäller så mycket hår, har ömma bröst ingen ägglossning och bara småblöder hela tiden. Jag blir tokig!!!!! Skrikandes Så nu har jag skrikit av mig lite och mitt tangentbord vill inte skriva vissa bokstäver Grrrrr....
  • kramiiis

Tröttmössan hoppas du får ordning på blödningarna snart! Får du medicin mot
    Prolaktinet?

Kraaaaaaam

Stressig dag MEN nu är Avhandlingen inlämnad för tryckning och ingen återvändo finns
    Jag är KLAR!!!

Svar på tråden Kramiiis vänner