Kramiiis vänner
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Kramisar till kramiiis! Hoppas såklart också att du haft en fin helg
Hej sötnosar!
Har haft en superbra helg! Nu är jag däremot tokstressad avhandlingen ska tryckas denna vecka så är fullt upp nu. Återkommer när jag hinner.
Kram!
Inte så dumt här heller med strålande sol och 16 grader varmt. Önskar stoooort lycka till med avhandlingen!
Spännande att avhandlingen ska tryckas. Vilken prestation alltså. Var stolt över dig själv gumman!
Pimpinellan- Jag kan hålla båda mina tummar åt dig om du vill Hoppas det hjälper vad det än är jag ska hålla tummarna för.
Pimpis: tack
jag hoppas jag har hittat alla stavfel och annat nu. Börjar även bli lite pirrigt inför själva disputationen
klart jag har en tumme över och den hålles superhårt!
Många stora kramar!
Lilla jj: hihi tack söt! Kanske blir jag lite stolt när jag kan kalla mig doktor kramiiis
Kram söt!
Kramiis: härligt att helgen varit bra! Lycka till med avhandlingen nu. Har du någon som korrläser? Ibland blir man ju blind över sina egna stavfel då man läst dem så många gånger
. Kraam
Hoppas jodå har många som läser igenom
Har världens bästa extra föräldrar! (mina grannar sen jag var 1 år gammal) fick ett mail idag:
Kära kära Xxx! Vi glädjer oss med dig och är så stolta över dina framgångar inom den akademiska världen!
Du har genomfört en strålande prestation och tänk på att kunskap är den lättaste bördan och att ingen kan ta den ifrån dig. Nu är det dags för målgången!
Vi är mycket glada över äran att få bli inbjudna till din disputation med middag.
Ja tack vi kommer så gärna så gärna på middagen!
Det är mer än vad mina egna föräldrar sagt!