• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-04-13 16:15:02 följande:
    Tröttmössan hoppas du får ordning på blödningarna snart! Får du medicin mot
    Prolaktinet?

Kraaaaaaam

Stressig dag MEN nu är Avhandlingen inlämnad för tryckning och ingen återvändo finns
    Jag är KLAR!!!
    Härligt Bra kämpat DU är så duktig
    ♥♥♥
  • kramiiis

Whyyy?

Mailade precis en gammal KTH kompis sen teknologtiden vi har Inte hörts av på kanske fyra år... Men vi var bra kompisar då så vills bjuda henne på festen...

Och ja svar kom ju och så är hon även mammaledig med barn två... Och ja jag började försöka före dem.

• Pimpinellan
    Stressig dag MEN nu är Avhandlingen inlämnad för tryckning och ingen återvändo finns
    Jag är KLAR!!!
    Grattis!! Glad Jag drömde om dig och din avhandling i natt-du var så trött så du somnade på skolbänken!
  • Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-04-13 17:36:15 följande:
    Whyyy?

Mailade precis en gammal KTH kompis sen teknologtiden vi har Inte hörts av på kanske fyra år... Men vi var bra kompisar då så vills bjuda henne på festen...

Och ja svar kom ju och så är hon även mammaledig med barn två... Och ja jag började försöka före dem.
    Usch,vad sånt svider... Gråter Vi har också bekanta som fått två barn efter vi börjat försöka. Första kom 10 månader efter giftermålet och andra drygt två år senare. Suck... Umgås inte med dem mer.
  • Tröttimössan
    Tröttmössan hoppas du får ordning på blödningarna snart! Får du medicin mot
    Prolaktinet?

Kraaaaaaam

Jag är KLAR!!!
    Nja jag hann ta en halv tablett av de "nya" pillerna innan jag fick missfall men jag tog nya prover igår för att se om värdet har gått upp igen så ska kanske ta dem igen... fast man ska inte läa FASS....!
  • kramiiis

Pimpis: hihi! Roligt jag har varit väääldigt trött senaste tiden så hade mycket väl
    Kunnat hända
    Tack!

Är så svårt det där när de dräller barn från alla. Vissa kan jag träffa andra inte.
    Men denna gamla kompisen fanns för mig dygnet runt under min väldigt djupa depression jag hade då (oxå) så är kul att va i kontakt igen. Ska nog träffa henne på mån med senaste minstingen på 10 mån.... Blandade känslor inför det.

Kramar!

Hoppas

• Lilla JJ
    kramiiis skrev 2011-04-13 17:36:15 följande:
    Whyyy?

Kram på dig gumman!
    Mammas lille kille kom 100803
Svar på tråden Kramiiis vänner