Kramiiis vänner
nevadita:
ja skånetripp måste det bli en dag
deppdag idag, jag VILL VILL VILL VILL VILL oxå va gravid
fan oxå. Jag har inte alls kommit över det här. 
nevadita:
ja skånetripp måste det bli en dag
deppdag idag, jag VILL VILL VILL VILL VILL oxå va gravid
fan oxå. Jag har inte alls kommit över det här. 
tack söta lilla jj, det behövdes idag
![]()
sara, mulan och hoppas: tack sötnosar!
det värmer ![]()
Puss vädur!
Är så sjukt trött helt slut när jag kommer hem och idag var jag tvungen att lägga mig men jag somnar inte.
Och nattsömnen är totalt värdelös.
Sambon är fortfarande på jobbet han har väl redan jobbat 12 h idag så tycker han borde pallra sig hem snart men det var ngt som måste bli klart nu.
får se när han dyker upp ikväll. Jag borde nog egentlgen oxå sitta på jobbet kvällar och nätter och bli klar men orkar definitivt inte det.
Har riktigt ont i högra äggstocken höger sida livmodern idag drar och donar och gör stundtals skitont. Typ som under ivf stimulering.
Jag känner inte för att existera...
Skrippo
Hihi nä inte alla som har en egen tråd och dessutom får så mycke stöttning från så många!
Hoppas: puss söt!
hej och hå, det här kommer bli lätt inte...
pratade nyss med gyn angående sambons prover för genetiska defekter och de vill att han kommer dit på ett besök först nu när jag bad om en remiss.
Får se hur det går.... måste alltså be sambon ringa och boka tid
.
Han har ju inte en enda gång själv ringt när det gäller detta och inte heller varit på ett enda besök sjläv
Blir spännande att säga det ikväll.
*morr*
kram lilla jj och vädur ![]()
vädur
tack söt!
Har nu tagit reda på vad som gäller med a-kassa.
Om jag är helt klart med själva arbetet och endast disputationen och en del små "rättningar" i texten i avhandlingen är kvar så är det inga problem att få a-kassa, bara att styrka att jag är helt klar med jobbet.
Om jag inte är helt klar med jobbet, måste jag avsluta studierna skriftligen och så får jag helt enkelt skita i att göra klart det om jag vill ha a-kassa.
Alltså måste jag helt enkelt bli klar med allt sista februari så är det inga problem... jihaa... men det borde gå, hoppas jag.
hoppas: tack söt!
Nädå tänkte inte gå in i väggen, men jag har svårt att släppa jobbet ens på nätterna, ligger ju bara å funderar på resultat, formuleringar osv, känns som om jag jobbar dygnet runt även om jag kanske inte är på jobbet 8h varje dag. blöööö.
funderar även på hur jag ska gå runt på a-kassa med 15 000 i månaden (förhoppngvis så mycket iaf) istället för 27 000. Hmm. Nåja, det ordnar sig säkert. bara boräntan i skjuter i höjden.
Orkar inte söka jobb för tillfället heller, har ingen ro alls till det. Så får bli när jag skickat avhandlingen till granskning... för då har jag 10 veckor på mig att göra typ ingenting förutom småjusteringar och slutliga resultat fram tills jag disputerar.
annars har jag stora funderingar på hur man håller sig PIGG? jag är sjukt trött, helt matt och orkeslös sen några dagar tillbax. Kan bero värdelös nattsömn trots sömntabletter. Hmmm.
och så är jag även orolig för att börja med antidepp då man ofta mår sämre den färsta månaden/månaderna
![]()