Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Kramiiis vänner

öhm sambon har tackat ja till england, hängde dock inte med på vad det betyder mer än att han ska dit nästa vecka och sen typ i några veckor om ett tag förstod jag det som.
    Och först vid årskiftet så vet han om det blir jobb där hela veckorna eller om det blir typ 'hemma fem veckor, england fem veckor' och blir det på det sättet så känns det ju lite småtrist... Han verkar inte ens veta själv så svårt för mig att hänga med då.

nåja, skitsamma det blir väl bra hur det än blir.... antar jag...

please don't hurt me anymore
  • kramiiis

mulan: jupps rörigt minst sagt
    men han pratade om det igår kväll igen och inte blev jag klokare då iofs. Men han sa som så "vi får se om det funkar, antingen med pendling eller att vi flyttar dit på prov 1 år eller så, funkar det inte så får jag säga att jag inte vill ha den tjänsten". Och så sa han "de får ta å fixa ett jobb åt dig oxå så du slipper tänka på det".
    Attans jag som skulle bli lyxhustru ju!
    skulle jag dock aldrig trivas som, jag måste ha socialt umgänge och i ett nytt land måste man ju isf jobba för att få umgänge.

trötter: heeeeeeeeeeeeeeej söt! SAKNAR DIG även om jag har dig så nära på mobilen

skrippo:
    alltså de finns inte i butik än, så du får vänta ett litet tag till de ska komma under februari står det!

• kramiiis
    mulan skrev 2011-02-04 13:05:12 följande:
    Äh du kan nog bli lyxhustru ändå och fika hela dagarna  (undrar om dom gör det, eller bara dricker vatten och champange och tänar??)
    Om ni nu flyttar dit på 1 år, hur gör ni då med ert hus??
    Kramar!!!!
    öhhm hyr ut till företag som har folk i sverige på tjänst i ngt år och får sisådär 30-40 000 i månaden
  • kramiiis
    miism skrev 2011-02-04 13:25:17 följande:
    Kramiis: Lyxhustru är inget hinder för socialt umgänge :) Vad tror du alla expat fruar sysslar med här nere? Går och tränar, fikar, hänger på golfclubben...tycker man ser grupper med solbrända kvinnor överallt här, och jag kan garantera att över hälften av dem inte jobbar... Sen kan det så klart förbättra självkänslan om man har något "eget" att syssla med på dagarna också och inte vara så beroende av sin man hela tiden. Vi har fortfarande en del planer på att maken min ska jobba utomlands längre fram, och då får jag inte ens jobba. Får vara hemmafru på heltid helt enkelt :) Dock vet jag att hela ansvaret för vårt sociala liv kommer att hänga på mig isåfall, så det lär väl ta sin tid det med, OM det nu blir av. Vi ska komma hem från det här äventyret helskinnade först och vi vågar nog inte ens nysa om att åka iväg igen till våra familjer de närmsta åren :)

Stor kram till er allihop  från ett varmt och soligt Nairobi. Våra vänner kom, trots dansk strejk, fram inatt, med allt bagage och de ligger nu nere vid poolen och njuter. Vi ska strax gå ner vi med, ska bara invänta att lillkillen vaknar och att maken jobbar klart.... Sen väntar fruktfika nere vid poolen. Igår var livet KASS efter ett mindre bra hembesök, men som förhoppningsvis gick ok iallafall, men idag skiner solen hyfsat igen :)

KRAM
    hehe, men jag vill nog ha ngt att pyssla med

hoppas ni får det mysigt med era vänner nu!

KRAM!
  • kramiiis

Så kom det förbannade utbrottet från sambons sida och jag förstår inte okar inte och är så jävla less vaeför måste han förstöra hela tiden???

• kramiiis

Försöker men denna gång går det fan inte. Jag mailar dig och förklarar senare om jag orkar....

Kram!

• kramiiis

jag vill oxå va gravid Gråter
    dumma dumma dumma dumma huve som inte kan sluta tänka gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah blir tokig.

• kramiiis

hagelin: morries bortskämd vadådå?Drömmer jag förstår ingenting alls

vädur: puss söt! tack, behövde verkligen kramar just nu!

• kramiiis
    Pimpinellan skrev 2011-02-07 15:57:43 följande:
    Kikar bara in och ger min gamle vän en kram!!

*Kram!!*
    hej vännen!
    tänker på dig ofta ska du veta! Blev så glad av att du kikade in här
    Hoppas du mår så bra du kan ( i detta förbannade öde vi lever i....)
    Stor KRAM!
  • kramiiis
    Pimpinellan skrev 2011-02-07 16:08:20 följande:
    Jag råkade hitta sidan av en slump-inte sett den alls innan. Tänker på dig med,men har som inget att komma med i mitt eget elände tycker jag...

Kikar kanske in igen! {#emotions_dlg.flower}
    har full förståelse vännen! Jag hoppas bara att vi nån gång ska få komma till mål! tänk om man bara visste, en dag kommer det gå, då skulle det vara lättare att kämpa vidare.
    KRAM! du vet var jag finns!
Svar på tråden Kramiiis vänner