Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Hmmm vet inte riktigt vad jag ska säga om mig själv men har shoppat på tok för mycke senaste veckan och inget av det som jag egentligen behöver! Hmmm

• kramiiis

Öhm sambon sa förut på vägen hem "vi måste prata" min första reaktion nej jag orkar inte nu igen. Men det kom ur en helt annan sak ur hans mun "kan du tänka dig flytta till England?" öhh va? Han har tydligen fått ngt jobberbjudande om det och projektet är 5 år och de vill veta på måndag!!!!!!!!

• kramiiis

hello sötnosar!

Jag har inget emot att flytta till englad, vore typ bara skönt
    inga föräldrar
    börja om på nytt
    bättre läkare som utreder immunologiska problem

Men sambon ville veta alla förutsättningar först, och jag vet inte alls vad han kommer säga till chefen som frågade. Får väl se
    Själv är jag däremot glad att han frågade om jag kunde tänka mig hänga på, hade ju lika gärna kunnat bli "jag drar till england ett par år, hej då". Så jag ser bara det positiva för tillfället

har haft en bra helg, renoverat utan att bråka i lördags!

däremot så hade vi en elektriker hemma i fredags som skulle dra om lite grejer och dra nya kablar till nya tvättmaskin. Vi hade förberett allt med kabelrör och skrivit tydliga lappar precis var allt skall sitta (tejpat på väggen och skrivit på vad och hur utanpåliggande kablar skulle dras) OCH ÄNDÅ LYCKAS DEM INTE! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
    Och så vägrade han koppla in då han anser att vårt proppskåp är för fullt redan, ok, det kan vi nog gå med på för det är proppat   men att han och en till på 5h, inte gör ngt mer än drar några kablar (som skulle tagit oss ca 2h kanske) gör både mig och sambon förbannade. Och de har inte ens satt saker där vi skrivit att de skulle sitta. ÄR DET SÅ SVÅRT ATT LÄSA INNANTILL???
    Så nästa gång så ska sambon  vara hemma hela tiden medan de jobbar för att övervaka dem som en hök och peka hur de ska göra. Alternativt kasta ut dem med huvet före när han tröttnat på dem. Spännande!

Sovit dåligt inatt, trollet var inte sig själv på kvällen och gick och letade efter husse och jamade ängsligt, tills han tillslut deckade hos mig. MItt lille troll. Sen gick han upp igen mitt i natten och letade och jamade. SNARK!

Lilla jj: här skiner solen idag, så bara å pallra dig till sthlm KRAM!

vädur:

alla:

please don't hurt me anymore
  • kramiiis

Ingen aning när han får veta men de ringde han nyss och ville att han skulle va i England hela nästa vecka just nu är han ju i turkland! Så är ngt svårt att prata och diskutera minst sagt

• kramiiis

sjukt trött idag, kan bero på att jag är ett mensmonster och som vanligt blöder extremt... och så typ ingen sömn inatt då en liten kisse tvunget skulle sova hos matte. Tillslut tröttnade jag och tog sambons säng, men vem följde efter??? Katt 

Behöver helg igen, eller snarare behöver LEDIGT! Men det har jag inte tid med, måste måste måste bli klar typ nu, har ju ingen lön efter denna månaden....

• kramiiis

morrn söt hagelin!
    Tack själv för igår, såååå mysigt
    Ibland ska man vara bortskämd!!!
    Själv är jag superglad för skjussen hem för hade ju aldrig kommit hem med tåget utan olycka

Morries var heeeelt slut efter att ni åkt! Hihi först ett litet monster och sen tvingar matte mig hälsa på en hund oxå vad sjutton håller hon på med Katt
    Har är inte liiiite svartis som du märkte

Jupps idag kommer sambon hem, och kanske med ett tidigare flyg om han kom med det, då hinner jag iofs inte köpa mat och dona hemma, men det är iaf städat och så bytte jag till nya lakan i sängen igår och fixade all tvätt

kramisar!

Svar på tråden Kramiiis vänner