Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Kramiiis vänner

åhhh sötaste höst!
    Klart jag finns där för dig! Det vet du!!!Hjärta och jag menar aldrig något illa när jag skriver, vill bara ditt bästa!
    Så glad att du mår bättre och att du hittat positiva saker, försök inrikta dig på det istället du kommer leva många år till tillsammans med dina älskade små prinsessor!
    Och att du lever ett annars väldigt sunt liv gör bara det hela bättre, eller hur

Jaaaa fika låter toppen

please don't hurt me anymore
  • kramiiis

kram kram kram

sitter och gör typ ingenting på jobbet, för nu har jag verkligen inget mer att göra innan mina simuleringar är klara och jag kan skriva klart resultatdelen.

Skrikandes

aptråkigt att sitta här och glo ju
    inte ro för att åka hem och lata mig heller.
    inga pengar för att shoppa (måste ju spara tills jag får a-kassa)

några förslag på vad man kan göra?

imorrn ska jag till husläkaren angående antidepp, känner mig så kluven och är livrädd för att börja med antidepp, jag vill inte må sämre, som man ju oftast gör första tiden

synd det inte är vår så man kunde varit ute och njutit av sol och värme

• kramiiis

turbo: prommis är alltid trevligt!

men inte idag dock, för en annan doktorand som ska disputera snart undrar om jag kan korrekturläsa hennes avhandling, så nu fick jag ngt att göra

• kramiiis

avbokade tiden hos husläkaren, för mår inge bra alls idag, yr och konstig, extremt trött och sitter bara på jobbet och sover i stolen. Kanske håller på att bli sjuk, konstigt ont under bröstet oxå, inte alls skönt.
    Känner bara för att ligga ner, känns som om det är ungefär vad jag orkar.
    Eller så är det en extremt jobbig mens som är på intågande... lär väl märka inom kort.

Nån som känner för att korrekturläsa en avhandling på engelska med konstigt fackspråk??Drömmer

• kramiiis

morr morr morr morr morr morr morr morr morr
    det här är en kramiiis tråd och då får jag skrika och vara förbannad på alla gravida och föräldrar va?
    jag står inte ut med att det känns så orättvist att alla lyckas hela tiden. Sen kommer alla säkert ha fått syskon till sina små innan jag ens blivit gravid Skrikandes

förbannade jävla skitkropp och ägg. what's the fucking problem med att bara bli gravid!!!!!!!!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

• kramiiis

Lilla jj tack söt!!!
    Är fortfarande väldigt yr så får se hur det går imorrn när elektrikern kommer vid 8 och jag ska förklara vad vi vill ha gjort. Jaja....
    Kram!!!

Hagelinen ja den kramen var välbehövlig för har inget morriestroll hemma sen tis kväll då elektrikern egentligen skulle kommit i onsdags men var sjuk och kommer imorrn istället. Är så tomt utan trollet inser fort hur mycke han betyder för mig.
    Kraaam

• kramiiis

Nu känner jag mig inte lika bortglömd längre som jag gör ibland. Tack sötisar!!

• kramiiis

kram skrippo och nevadita!

JAg tror att anledningen till att jag känner mig bortglömd är för att mina irl vänner aldrig hör av sig självmant och ibland inte ens svarar om jag hör av mig. Så jag lixom känner mig inte välkommen, eller snarare inte på samma plats i livet bara för att jag inte är mamma

och när det gäller härinne så känner jag mig kanske inte bortglömd utan mer ensam. Jag har inget att komma med i ivf-bebis-tråden, alla är ett steg längre fram och jag känner mig bara så ledsen

hihi, jo snart får jag väl ta å pallra mig neråt i landet!

fortfarande yrslig idag, väldigt störigt... vill bara bli klar med avhandlingen och få vila lite, slippa tänka på den....

• kramiiis

miismHjärta
    mmmm 2011 kanske kan bli ett bra år, men vad säger att det kommer bli det? kanske blir det istället året då jag blir singel och hela livet slår en kullerbytta och jag måste börja om...
    försöker skaka av mig mina mörka tankar, men det är så svårt! eller snarare omöjligt!

jag tycker mest jag förlorar vänner, det är inga som orkar lyssna längre. Trots att jag som barnlös satt å lyssnade på deras gravidkrämpor och att det var såååå jobbigt. Men nej inte orkar de finnas för mig.

Hoppas allt gick bra igår?! och att lilltrollet inte tyckte det var så jobbigt hos grannarna!

stor kram!
    Hinner nog inte åka ner än på ett tag, så du hinner troligtvis hem till sverige först

KRAM!

• kramiiis

lilla jj: jo det är väl så, men jag förstår inte hur alla kan ha fullt upp alltid. Men att träffa varandra (dvs de andra som har barn) det har man tid med
    hmm tis, njao går inte tyvärr

känns bara så hemskt om jag måste börja om, 11 år, dryga 4 års barnlöshet och massa kämpande och sen inget för det men men, det kommer väl bli bra så småningom vad som än händer.

Jo det är säkert mensen som är på intågande, borde komma på söndag.

KRAM!

miism: åååååh längtar efter att få se dig och trollet! wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    men målet kommer närmare närmare nu, så snart kommer ni få åka hem! eller hur!!!!
    ni fixar 3-4 månader, det är ju ingenting, egentligen dessutom är det varamre och skönare där nere

KRAM!

Svar på tråden Kramiiis vänner