Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Kramiiis vänner

Kram på er!

Nä ingen full rulle alls. Men jag har varit ruvare senaste två veckorna men testade minus idag. Så nu är det nog dags å ge upp detta att bli gravid....

• kramiiis

Toksnippa och vädur Har inte prstat med ks än, blir nytt test på mån. Men hittils har de ju bara sagt att det är otur... Jahapp. Jag tror på fel på spermierna eller miljön i livmodern.

I'm indestructible
  • kramiiis

Fick ingen td denna gång. Är rd 15 idag. 5:e äd... Jag kan hålla på med dessa behandlingar ett tag till men det funkar inte ekonomikt sätt hur länge som helst. Och sen pallar väl inte relationen fler bakslag heller. Får väl bli adoption om vi blir godkända.... Kram

I'm indestructible
  • kramiiis

Kram allla söta rara Testade minus idag med på rd 20 så anser det vara kört.... Ringer ks imorrn. Stora problemet nu är berätta för sambon som ju brukar spåra ur totalt... Detta var min 5:e äd (2et 3fet) så börjar kännas rätt meningslöst då de flesta som gör äd lyckas på tre försök. Vi står inte i adoptionskö än, men sambon pratade om det innsn detta försök så jag hoppas det inte blir omöjligt att prata med honom om det nu. Oroar mig dock inför utredning med tanke oå depressioner och sjukskrivning... Men men. Pimpis. Nä ska bara falla först sen kommer jagväl igen. Klart vi skabli mammor! Mythea kraaam vännen! Saknar dig!

I'm indestructible
  • kramiiis

Tack mirakel. Jag får se när jag orkar säga det till honom.
    Han kommer bli sjukt ledsen. Men men....
    Kram

• kramiiis

Blöder som ett vattenfall... Bindan hinner inte "ta upp" det så ligger lixom som en sjö... Bästa lösningen är att sitta på toa konstant (bokstavligt talat). Men kul liv... Sen känns det när klumparna kommer och de är flera centimeter långs

Sorry för otrevliga detaljer men dessa blödningar gör nog att jag inte går igenom fler behandlingar jag fungerar knte normalt när det är såhär kan inte jobba, kan inte sova för då blöder jag igenom....

Känner fasen för att operera bort min ändå odugliga livmoder... Typ...

Inte blir det bättre av att man smälter bort både inne och ute.

Yey vad positiv jag är...

• kramiiis

Pimpis nä inte på recept ingen som vill skriva ut... Hur är allt med dig? Börjar väl sakta inse att jag aldrig kommer uppleva en graviditet. Jag kan ibte hålla på såhär år ut och år in med behandling efter behandling som jag i princip får gå igenom själv. För att sedan få ett minus, krascha litegrann, klättra upp och börja om. Ivf 1-3 var inga problem att göra så, inte heller äd 1-2 men resten har bara känts totalt meningslöst och ngt jag gör bata för att jag borde, för att bevisa för alla att det är kört... Men jag kan ju intebehöva fortsätta med det nu? 11 embryon och inte ett plus. Det enda som skulle kunna kännas ngt meningsfullt är embryodonation. Men problemet är ju då återigen att fåiväg sambon på prover....för att se om det är fel där. Iofs har ju då alla försök varit helt förgäves vilket skulle kunna kännas ngt hårt.

I'm indestructible
  • kramiiis

Åh pimpis ska vi bygga upp en isolersd stad som vi kan vistas i??? Jag stöter på höggravida överallt omöjligt att undvika här i storstan... Och varje gång sjunker jag bara längre ner...

Ja det blir ju praktgräl mellan varven och konstigt vore väl annars med tanke på vad vi går igenom år efter år efter år.. Vill inte längre räkna åren faktiskt.

Detta med att gå över till ÄD/ED är ju inte bara att göra, det är ju ändå så att man lägger ner det mest naturliga (nja mest naturliga är väl hemma i sängen) att man får barn med sina egna celler. För att ta hjälp av En tredje/fjärde part.
    Blä för missfall

Spermierna kollades väl 2009 senast. Men jag vill att de kollar genetiska defekter på sambon och grundligare analys. Men få iväg honom.....

Detta försök tog jag trombyl, pred och fragmin. Förra och det innan dess trombyl och pred.
    Aldrig levaxin, tsh på 1,8 enligt senaste proverna.

Hmm kanske är äggotur, jag skulle vilja veta ålder på donatorerna och om de fått barn förut. Men det får jag ju knte veta..

Gaaaah blir bara tokig. Är helt inne på adoption tills jag kommer fram till att jag aldrig kommer komma över sorgen att inte få va gravid.

Fan.

Kram kära du!!!

• kramiiis

Stor kram tillbax pimpis!!!

Här blir det en kul helg not... En sur sambo kom hem och jag känner mest för att dra härifrån...

Svar på tråden Kramiiis vänner