Kramiiis vänner
vi hade 18 och sol på lördagen

hur mår du???

Tröttmössan hoppas du får ordning på blödningarna snart! Får du medicin mot
Prolaktinet?
Kraaaaaaam
Stressig dag MEN nu är Avhandlingen inlämnad för tryckning och ingen återvändo finns
Jag är KLAR!!!
Whyyy?
Mailade precis en gammal KTH kompis sen teknologtiden vi har Inte hörts av på kanske fyra år... Men vi var bra kompisar då så vills bjuda henne på festen...
Och ja svar kom ju och så är hon även mammaledig med barn två... Och ja jag började försöka före dem.
Pimpis: hihi! Roligt jag har varit väääldigt trött senaste tiden så hade mycket väl
Kunnat hända
Tack!
Är så svårt det där när de dräller barn från alla. Vissa kan jag träffa andra inte.
Men denna gamla kompisen fanns för mig dygnet runt under min väldigt djupa depression jag hade då (oxå) så är kul att va i kontakt igen. Ska nog träffa henne på mån med senaste minstingen på 10 mån.... Blandade känslor inför det.
Kramar!
Hoppas
Tröttmössan stor kram!!
Kram sötnosar!
Stressad så springer ut igen.
Turbulent helg som dock slutade bra...
Senast ons får jag den tryckta avhandlingen
Sambons föräldrar + farbror vågar nu fråga hur det känns om jag är nervös osv. De säger att det är ju så stort det du gjort. Öhm nja inte riktigt men tack tack
Är kul när folk är stolta och imponerade
är ju aldrig ngt jag hört hemma direkt...
Mina egna föräldrar säger ju ingenting alls och jag bävar inför att ge dem en avhandling eftersom jag inte " tackar" de har ju dock aldrig nånsin bidragit med ngt pepp eller stöd så får väl påpeka det isf. Hehehehe.. Vore nåt. Blir så arg näe jag tänker på hur de varit mot mig och anser att detta är ungefär likvärdigt med syrrans 2åriga utbildning till grafisk formgivare och hon har ju gått in i väggen osv. Öhm jo men visst... Sure...
Tror de har svårt för att jag har högst och finast utbildning i hela släkten hittils.
Gaaaaaaahää
Pimpis tårna hålles hårt!! Kraaam
Och tack söta du och även ni andra!!!

Ni är ju för söta! Tack! Suger åt mig
Idag hämtade jag den tryckta avhandlingen, ska slänga den i ansiktet på mamma och pappa i helgen... Hehe och flina glatt medan kanske... Hehehehe
De som aldrig trott på mig, sagt att jag är oduglig okunnig osv. Mohahahaa
Kramisar