Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Kramiiis vänner

Tröttimössan skrev 2011-04-13 10:26:19 följande:
    turkland var bra, vi hade det tokmysigt, gick långa promenader, satt å fika i solen och bara hade det mysigt utan tjafs och bråk!!! och god mat förstås
    vi hade 18 och sol på lördagen
    Gott att höra att jag inte behöver komma och ta i hans öra FlörtTungan ute

hur mår du???
    I'm indestructible
  • kramiiis

Tröttmössan hoppas du får ordning på blödningarna snart! Får du medicin mot
    Prolaktinet?

Kraaaaaaam

Stressig dag MEN nu är Avhandlingen inlämnad för tryckning och ingen återvändo finns
    Jag är KLAR!!!

• kramiiis

Whyyy?

Mailade precis en gammal KTH kompis sen teknologtiden vi har Inte hörts av på kanske fyra år... Men vi var bra kompisar då så vills bjuda henne på festen...

Och ja svar kom ju och så är hon även mammaledig med barn två... Och ja jag började försöka före dem.

• kramiiis

Pimpis: hihi! Roligt jag har varit väääldigt trött senaste tiden så hade mycket väl
    Kunnat hända
    Tack!

Är så svårt det där när de dräller barn från alla. Vissa kan jag träffa andra inte.
    Men denna gamla kompisen fanns för mig dygnet runt under min väldigt djupa depression jag hade då (oxå) så är kul att va i kontakt igen. Ska nog träffa henne på mån med senaste minstingen på 10 mån.... Blandade känslor inför det.

Kramar!

Hoppas

• kramiiis

Turbulent helg som dock slutade bra...

Senast ons får jag den tryckta avhandlingen

Sambons föräldrar + farbror vågar nu fråga hur det känns om jag är nervös osv. De säger att det är ju så stort det du gjort. Öhm nja inte riktigt men tack tack
    Är kul när folk är stolta och imponerade är ju aldrig ngt jag hört hemma direkt...

Mina egna föräldrar säger ju ingenting alls och jag bävar inför att ge dem en avhandling eftersom jag inte " tackar" de har ju dock aldrig nånsin bidragit med ngt pepp eller stöd så får väl påpeka det isf. Hehehehe.. Vore nåt. Blir så arg näe jag tänker på hur de varit mot mig och anser att detta är ungefär likvärdigt med syrrans 2åriga utbildning till grafisk formgivare och hon har ju gått in i väggen osv. Öhm jo men visst... Sure...

Tror de har svårt för att jag har högst och finast utbildning i hela släkten hittils.

Gaaaaaaahää

• kramiiis
    Pimpinellan skrev 2011-04-18 21:15:09 följande:
    Tack snälla söta du för tårna! Alltid en god tanke över till oss andra mitt i allt eget-beundransvärt även det! Glad
    vännen! du är ju för go! tack! Jag vill alltid finnas för dom som finns där för mig när det är som tuffast och du finns alltid när jag behöver dig stor kram!
    Fru Orange skrev 2011-04-18 23:30:09 följande:
    Pimpinellan: Skickar mina tår också och kisse- och vovvetassar

kramiiisen: Är så förvånad över att du inte kan förstå att det ÄR STORT!!! Du har gjort något som inte så jättemånga faktiskt gör... Skulle ALDRIG komma på tanken att göra något liknande.
    Vi som följt dig här under några år vet ju också hur otroligt duktig och stark du har varit eftersom du inte bara har tagit dig igenom din doktorandtid (kallar man det så?) utan du har även kämpat mot barnlöshet och ett ibland haltande förhållande och mått så dåligt och varit så djupt ner att hälften skulle ha räckt för att ta knäcken på många andra...  Men nu har du kommit ut på andra sidan och din utbildningstid är över och snart har du disputerat och du har åstadkommit något FANTASTISKT!!! Miljarders kramar till allra-bästaste-du HjärtaHjärtaHjärta
    sötnos!
    du får ett exemplar imorrn då kanske jag fattar sen när jag kan börja dela ut dem

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamisar och ses imorrn! LÄNGTAR!
    I'm indestructible
  • kramiiis

Ni är ju för söta! Tack! Suger åt mig
    Idag hämtade jag den tryckta avhandlingen, ska slänga den i ansiktet på mamma och pappa i helgen... Hehe och flina glatt medan kanske... Hehehehe
    De som aldrig trott på mig, sagt att jag är oduglig okunnig osv. Mohahahaa

Kramisar

Svar på tråden Kramiiis vänner