Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Kramiiis vänner

träffade min bästa kompis idag, hon bor i schweiz så vi träffas väldigt sällan Men hon är så go! Fick detta hängsmycke i förtidig disputationspresent och hon har gjort den själv jag älskar när jag får saker hon själv gjort, det betyder så mycket! Och så var budskapet i smycket "kramar" för hon tyckte det liknade kramar. hihi, vadå, jag kramig?? näee

sen var jag hos svärfar och lämnade morries nyss och han är oxå så go, han är imponerad av att jag ska disputera och har inte vågat fråga mig på sistone hur det gått för han ville inte pressa mig. Nu är de dock alldeles till sig och har ändrat sina scheman för att kunna komma på festen och det har varit lite trubbel att få till det för dem. Men det betyder så mycket!
    I'm indestructible
  • kramiiis

kram och tack sötaste miism!
    jag kommer nog inse själv när jag kan skrika ut att jag är doktor
    för det är ju trots allt rätt stort

I'm indestructible
  • kramiiis

kan man skrika i telefonluren "SLUTA TERRORISERA MIG NU" jag står inte ut med min mamma, jag får fan fnatt. Hon ringde förut idag när jag lämnade morries och fråga om jag ville komma dit ikväll, öh nej jag åker imorogn bitti lixom så tror inte det, jag ska packa, städa, fixa hemma. Sen så ringer hon för 4:e gången på 10 minuter nu och jag vägrar svara. gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

I'm indestructible
  • kramiiis
    miism skrev 2011-04-07 19:49:08 följande:

Vänta nu här kramiis min kära vän, det är ett fel i ovanstående mening...
    RÄTT STORT... Det är gigantiskt stort!!!

I'm indestructible
  • kramiiis

är väl dags å skaffa en hemligt mobilnummer igen, som jag hade förut när jag bodde hemma.... nu är det ju dessutom ännu svårare för dem att luska reda på det efter jag inte kan glömma den telefonen hos dem. hehe.
    känns märkligt att det ska behövas dock.

men som du säger ska sluta tillåta henne irritera mig. måste lära mig det!

KRAAAAAAAAM!
    jupps ska njuta

I'm indestructible
  • kramiiis

jobbigt att ni är sjuka fortfarande
    nice med manikyr och pedikyr, vill jag oxå gå på

mums med sockerkaka!

ja hemreseplaneringssamtal kan ju ta en stund kanske!
    kram kram

I'm indestructible
  • kramiiis
    Lilla JJ skrev 2011-04-07 22:10:25 följande:
    kram på er!
    kram söta vän!
    I'm indestructible
Svar på tråden Kramiiis vänner