• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • kramiiis

Det jobbigaste är nog stressen över jobbet men jag jobbade ju förra veckan fastän jag var sämre då än nu men nu är jag matt istället... Tror dock inte min chef går med på att jag är sjuk så får väl ta igen det när jag är lite piggare på kvällar/helger.

• små räkorna

men kramiiis vännen inte ska du väl jobba om du inte mår bra,det måste väl chefen din förstå.
    jag blir så arg på sådant där......Skrikandes
    men det är ju oxå därför som mina kollegor är putt på mig,varför kan inte folk förstå att man faktiskt är sjuk......GGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SkrikandesDemonDemon

KRAM PÅ DIG.

♥stolt tvillingmamma♥ när är det våran tur att få en liten till????
  • Vädur 78

Dumma Egypten Lura dit oss med massa fina bilder och sen får man magproblem....grrr

♥♥♥
  • Skrippo
    kramiiis skrev 2011-01-10 15:05:36 följande:
    Det jobbigaste är nog stressen över jobbet men jag jobbade ju förra veckan fastän jag var sämre då än nu men nu är jag matt istället... Tror dock inte min chef går med på att jag är sjuk så får väl ta igen det när jag är lite piggare på kvällar/helger.
    Åk till doktorn!
  • Skrippo
    Vädur 78 skrev 2011-01-10 15:41:41 följande:
    Dumma Egypten Lura dit oss med massa fina bilder och sen får man magproblem....grrr
    Jag har dock varit där 2 ggr och inte haft några problem alls
  • miism

Jag kan lura er till Kenya istället :) Hur mycket bilder vill ni se ? ;) Här har vi läkarmottagning som är öppen 6 dagar i veckan och kurerar alla magproblem redan innan ni åker hem.

• kramiiis

Sambon har pratat med läkare idag och han ska lämna prov för salmonella imorgon och jag oxå om jag kommer ifrån jobbet innan labbet stänger.

Vi fick va på jobbet om vi hade egen toa.... Hmmm. Jag har möte imorgon dock...

Svar på tråden Kramiiis vänner