• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Lilla JJ

Välkommen hem goa kramiiis!

Inte kul med magont efter resan. Nästan alla får ju ont i magen när de varit i Egypten. Förutom jag som alltid får magproblem vart jag än reser i Egypten klarade jag mig

Kram på dig! Och krya på dig tills imorgon.

Mammas lille kille kom 100803
  • kramiiis

kram lilla jj!

gaaaaaaaaaaaaaaaaaah, skulle sätta i laddaren till datorn i elutaget, MEN då bryts all el i vardagsrummet, byter propp men det hjälper inte och proppen fungerar (för jag provade den i annat propputtag) vad är det då som är fel????
    har inte tid och ork till det oxå

please don't hurt me anymore
  • små räkorna

välkommen hem kramiiis skönt att du haft det bra,men mindre roligt att du blivit dålig i magen.....det blev faktiskt vi oxå när vi var där sist,o det är en av anledningarna till att vi inte åker tillbaka.
    KRYA PÅ DIG NU.....

förstår din irritation,själv så har jag en glappkontakt i datorn eller vad det är för helt plötsligt så bara stänger den ner sig.....man blir ju bara så irriterad.Skrikandes

♥stolt tvillingmamma♥ när är det våran tur att få en liten till????
  • små räkorna

föresten,vi ska bli med kattunge.....Katt måste muntra upp tiger lite,så vi ska titta på nga hårbollar denna veckan så får vi se vilken vi väljer......jag lääängtar såå.....ska bli så mysigt med en liten kisse i huset igen.Katt

• kramiiis

åhhh gud så mysigt med ett nytt missetroll goooos, vill oxå!

jag vet inte vad som är fel med elen, det är endast vardagsummet som går på en propp då och jag har kolla eluttagen men hittar inga glapp i kablarna där. Jag vet att sambon kommer bli rasande när han kommer hem (med all rätt, hade jag oxå blivit på situationen...) men då han är duktig på el så känns det dumt att ringa en elektriker och be dem komma hit omgående, då jag har el i resten av huset lixom.

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, skulle åkt till jobbet imorse ändå så hade jag aldrig försökt sätta in den där laddkbabeln och så hade det aldrig hänt.

MORR

gaaah

KRAM!

nä vi åker nog aldrig mer till egypten nu, jag klarade mig förra gången, men sambon har varit rejält dålig båda gångerna.

• små räkorna

du får gärna komma o mysa med våran nya hårboll sen när vi får hem den......

hoppas ni får bukt med elproblemet sen då.....sånt är aldrig kul.själv så längtar jag tills vi får kasta ut denna dator o köpa en ny ist.....börjar bli lite för mkt problem med den nu.Skrikandes

kram

• Skrippo
    kramiiis skrev 2011-01-03 08:45:56 följande:
    tack skrippo! KRAM!
    hur mår du vännen??
    Tack vännen för omtanken.

Mår inge vidare. Men de vill gärna slippa sjukskriva mig ( och jah vill helst det inte heller) Så jag har fått ett eget rehabteam som jag ska sätta igång med nu efter nyår. Då ingåt läkare, arbetsterapeut, sjukgymnast och Kurator/psykolog.
    Får väl hoppas det kan ge något. För rent väkmässigt så har julen varit hemsk.

KRAM
  • kramiiis
    Skrippo skrev 2011-01-03 14:29:08 följande:
    Tack vännen för omtanken.

Mår inge vidare. Men de vill gärna slippa sjukskriva mig ( och jah vill helst det inte heller) Så jag har fått ett eget rehabteam som jag ska sätta igång med nu efter nyår. Då ingåt läkare, arbetsterapeut, sjukgymnast och Kurator/psykolog.
    Får väl hoppas det kan ge något. För rent väkmässigt så har julen varit hemsk.

KRAM
    stor kram sötnos!
    hoppas verkligen teamet kan hjälpa dig, för du måste få må bättre snart!
    kram kram kram kram kraaaaaaaaaaaaaam
  • kramiiis

hmmmm har fortsatt fundera på elproblemet här hemma och tror att ena huvudproppen kanske har gått (lilla färggrejen finns inte kvar på en av dom). frågan är bara om jag vågar byta den utan att stänga av all el eller om jag ska stänga av elen först och sen byta? sambon svarar inte på mail...
    och jag vet inte riktigt hur bergvärmen påverkas om jag stänger av elen, sambon ber mig alltid vara noga att jag aldrig stänger av dess proppar/brytare.

gaaaah

• hoppas77

Kramiis: välkommen hem söta! Vilket skit att ni blivit dåliga i magen. Urk! Dessutom går ju kräksjukan för fullt här hemma i Sverige med. Tycker var o varannan är kräksjuk. Hua, inte mysigt. Hoppas du mår bättre snart! Ang elen så vågar jag inte råda dig. Har ett sånt där proppskåp med små brytare istället för proppar så de är bara att slå tillbaka. Super dålig på proppar . Kramar

Svar på tråden Kramiiis vänner