4 missfall någon som lyckats efter det?
har nu haft 4 missfall..
Vill läsa historier om er som lyckats och hur ni lyckats, hjälpmedel? läkemedel?
har nu haft 4 missfall..
Vill läsa historier om er som lyckats och hur ni lyckats, hjälpmedel? läkemedel?
Nu har jag beställt bidrottninggele men ja fick mensen tyvärr igår och får börja med gelen när den kommer, får se om de hjälper mig att bli gravid!
Visst finns det hopp!
Jag har 9 missfall bakom mig. Efter 5 missfall så blev jag gravid och födde en friskt barn. Efter ytterligare 4 missfall så är jag nu gravid i vecka 14. och hoppas att det kommer att gå bra, men visst finns det hopp. Ge inte upp, det är värt kämpandet.
Lycka till och kram
hihi å ska ja köpa de till min sambo, han får också prova alla medel nu =) va e de för zink tabletter köper man dom på apoteket?? äter du också folsyra? tar han 1 folsyre tablett o dan då?
www.bodystore.com/3/sv/artiklar/zink-100-kapslar
Den zinken köpte jag till min sambo.
Folsyra köper jag i en hälsokostbutik till honom och han tar 1 om dagen, och zink också en om dagen=)
Ja, jag äter folsyra med som ja fått på recept av min gyn..=)
Jag märkte att spermaproduktionen ökade också;)
Läste inte allt så om någon skrivit om folsyra, bortse från detta inlägg.
Vet inte om jag kan tillägga något men brist på folsyra kan också leda till missfall.
Utöver alla andra nämnda orsaker.
Jag har fem missfall och två (3) förtidigt födda som inte klarat sig. (fler orsaker)
Jag hade för lågt folsyra och får utskrivet på recept nu. Rekommenderat dagligt intag 3 månader innan graviditet är 400 mikromilligram per dag. Jag äter 5000 mikrogram per dag nu.
Jag får (kommer att få) också sprutor med fragmin och piller trombyl och progestoron under nästa gravditet.
Men det som gör att det kanske går nu är att jag ska äta antibiotika under graviditeten nu.
Jag hoppas att du TS lyckas.