4 missfall någon som lyckats efter det?
har nu haft 4 missfall..
Vill läsa historier om er som lyckats och hur ni lyckats, hjälpmedel? läkemedel?
har nu haft 4 missfall..
Vill läsa historier om er som lyckats och hur ni lyckats, hjälpmedel? läkemedel?
Bidrottninggele får de bli nästa gång, finnarna börjar ploppa upp så den jäkla mensen e på g IGEN kan inte fatta att de ska vara så jäkla svårt nu... fy va bitter å ledsen ja blir...
Hur använder man gelen då? var ska man smörja den?
Jag ska väl inte ropa hej ännu, men har iaf kommit ända till v 26 efter 4 mf/ma... (tidiga, mellan v 7 och 11) Progestron-vagitorier till 12 fulla veckor, samt prednisolon (dock av annan anledning än missfallen, men det påstås ju hjälpa en del?) är vad som gjorts annorlunda den här graviditeten...
Jag ska försöka sprida lite hopp. Jag har fick fem missfall (alla före v. 12), den sjätte graviditeten resulterade i min lilla son som nu är drygt fyra månader. Efter tredje missfallet utredde de mig och min sambo, men hittade inga fel nånstans. Den fjärde graviditeten var den sista utan läkemedel. Min läkare skrev sedan ut progesteron och trombyl som jag skulle ta de första tolv veckorna av graviditeten. Den femte graviditeten var ett väldigt tidigt missfall och så äntligen, sjätte gången gillt!
Det finns hopp och jag håller tummarna för alla er som kämpar!
Hej. (Har bara läst TS och du har säkert redan fått bra svar, men iaf)
Jag fick 8-10 mf innan första grabben föddes -02. Sedan ytterligare en problemfri grav -07 (åt inga preventivmedel emellan då jag fått för mig att de orsakat mf.) FIck ett sent mf -08 och sedan ytterligare 10 st mf fram till i somras (periodvis här emellan åt jag cerazette, det gör jag inte om)
Idag väntar jag barn nr 3 och hittills har allt gått fint. (v12 nu)
Så visst går det !
Lycka till !