• SamsonS

Unga gravida i Halmstad/Laholm?

Hej tjejer!
    Allt bra med er?
    Idag har vi varit på inskrivning, vilket gick hur bra som helst! Fick tid för RUL 10/2, så det är inte sååå långt kvar Glad

• SamsonS
    Theta skrev 2011-01-04 19:05:12 följande:
    Vad roligt för er, nej det går snabbt nu, vårkanten brukar ju bara rusa förbi :)

Här är allt bra, har städat ur julen (ALLA 2 SAKER Drömmer) Haha!! Har bakat lite kanelbular idag med, de var väldigt goda. C gillade dem också Solig
    Sent ikväll kommer sambon hem, så då blir det nog lite mys med en film och bullar, morgondagen ska nog slås ihjäl med städ och tvätt.

Har alla haft trevligt på nyå?
    Vad skönt att städa bort julsakerna! Vi har precis börjat renovera vårat kök så hela huset ser ut som ett bombnedslag! Så julsakerna får stå framme tills vi är klara!

Hade det väldigt mysigt på nyår, väldigt lugnt med närmaste kompisarna. Sj? Glad
    Trasdockan skrev 2011-01-05 18:02:51 följande:
    Hej igen tjejer! Jag är 22 år o sambon 24 o vi bor i hus i Trädgårdsstaden i Laholm!Glad
    Idag var vi på andra ultraljudet o fick nytt BF datum: 6 juni!
    Är i vecka 19 o bebisen sparkar som bara den!
    Åh vad mysigt! Vad heter ni? Kanske någon man känner igen?Glad
  • SamsonS
    Trasdockan skrev 2011-01-08 10:44:07 följande:
    Jag känner nog ingen av er tjejer, då jag ursprungligen är Halmstadbo! :) Men det hade varit kul att lära känna lite mera folk här nere i LA Holm.... Vi flyttade hit för 2 år sedan då gubben fick jobb här nere. Så jag pendlar till mitt jobb i Halmstad varje dag o lillfisen går på det nybyggda dagiset som finns i närheten! Men vi känner oss ganska ensamma då vi inte känner några andra par i samma ålder med barn! Så vi är oftast ensamma på alla helger!
    Jag är också från Halmstad igentligen! Glad
    Vilket gymnasium gick du på? Jag gick Hotell/Restaurang på Sture, o vad heter ni?
  • SamsonS

Trasdockan: Haha då har du säkert haft min pappa som lärare:P han är på personbil och heter Glenn. haha

• SamsonS
    Trasdockan skrev 2011-01-11 13:34:24 följande:
    My god!! Haha, han undervisade i hydraulik/pneumatik när jag gick i ettan! Skrattande 
    Världen är liten.
    Men då har jag iaf sett dig nån gång då du var på skolan o praktiserade eller hälsade på?
    Haha ja visst är den! Ja det har du garanterat! hahaTungan ute Har varit där o hälsat på många gånger.
    Pyret beräknad 13/7-11 <3
  • SamsonS
    Trasdockan skrev 2011-01-11 15:04:45 följande:
    Blev de nån barnvagn?
    Ja det blev en Brio Nova begagnad Glad precis tvättat klädseln så den håller på att torka nu!
  • SamsonS

Välkomna ni som är nya :) Kul att vi blivit ett par stycken här inne!

• SamsonS

Trasdockan: pappa ville jag skulle hälsa så han kom på vem du är, haha, så nu kom jag också på:)

• SamsonS
    stina8503 skrev 2011-01-16 23:14:41 följande:
    Hej och tack!
    Vi flyttade till Lilla Tjärby den 28 november.
    Vår bebis är beräknad till den 22 mars är i v. 31 nu.
    Leon kom 3 veckor tidigare så vi får se hur denna lilla/lille tänker göra ;)
    Vi bor också i Lilla Tjärby! Skrattande Var någoonstans bor ni?
Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?