Unga gravida i Halmstad/Laholm?
Ska vi ta det Laholm denna gången?
Hallå tjejer!
Var ett tag sen vi skrev här nu :) Hade varit kul att ta en fika snart!
Sen en liten fråga, blöjor och sånt, får man det på bb eller måste man ha med sig själv? Hört att det är olika på olika sjukhus, och glömde helt bort att fråga igår när vi var på studiebesök :)
Okej! Tack för tipset:) vilka köpte du som första? Jag har köpt ett paket än sålänge, libero, den allra minsta.
Det störiga är att stl 1 bara finns i så himla små paket! Blir ju hur många som helst om man ska ha dom!
4e juli kan nog funka för mig! Är ledig fr.o.m. den 1a :)
Laholm var ju längesen så det röstar jag för :)
Stina, vart ligger den någonstans? :)
Träff i laholm 4 juli kl 14 (parken eller café milles beroende på väder)
Christina + Leon , Minea
Madelene + Liam
Emelie (om jag inte ligger på BB )
Hej allihop:) Ni glömmer väl inte fikan imorgon? :)
Det blir bra för min del :) Så vi ses på Milles kl 14 istället då? :)
Tack själv Stina!!! :)
Jag kan ju när som nu när jag är ledig, nästan iaf! Så om ni andra bestämmer en dag och tid så ska jag nog kunna lösa det:)
Haha! Jag hoppas det blir snart, gärna innan helgen ;) men har börjat få lite förvärkar och slemproppen har börjat lösas upp, så helt omöjligt är det ju inte :D
Nej här händer inte ett smack tyvärr! Var inne på förlossningen igår pga kraftig huvudvärk. Har även äggvita i urinen och blev ordinerad vila...hoppas det sätter igång snart och att detta inte utvecklas till havandeskapsförgiftning. så jag har intagit soffläge, nästan iaf ;)
Tack så mycket! Är precis hemkomna från bb, skönt att vara hemma igen. Nu bara myser vi och njuter! :)