Unga gravida i Halmstad/Laholm?
Innan bodde jag på vallås men vi ville ha lite lugn nu när bebisen kommer
så vi flyttade hit :)
Duda?
Jaha haha, mitt lokalsinne är inte detbästa haha.
Aha okej men det är ju kul iaf :) Min man har sagt upp kontaketen med alla gammla vänner då han umgicks med
dåligt folk tidigare, för mycket drickade en del knarkade och va allmänt kriminella, så det är bäst att inte ha kontakt med såna.
Nej det har jag faktist inte, jag känner att de kränker en lite för man är ung, va på ett möte sen aldrig igen.
Men det är ju jag, du kanske älskar det :)
Jaha okej men de är ju skönt att de är hyffsat bra :) I början mådde jag illa och så, men sen gick allt över tills vecka 35 typ. då började samandragningar och jättevärk i rygg och höfter, lite foglossning och allmänt tungt och jobbigt. Vecka 37 snart så hoppas den kommer strax också :) Ska ni kolla upp könet?
Mia: vilket? Finns ju inte så många att välja på, haha :P
Hade verkligen varit superkul! Jag kan alla dagar utom tisdagar, så bara hojta in vilken dag och tid så hänger jag på :)
Jag kan nog också komma då:) är så roligt att träffa andra att prata med, sambon fattar ju inte, haha, och vi har inga nära kompisar som ska ha barn eller har barn heller...ska bli superkul att träffa ett gäng! :)
Hej tjejer!
Nu glömmer ni inte att vi ska ses imorgon va? :)
Ja det var superkul att träffas!
Stina: det gick super, hittade en del, men lär bli en tur ganska snart igen ;) nej förstår att du inte vågar det! :)