Otäcka barnprogram
Jag undrar om det var fler födda på 90talet som var rädda/livrädda för Ika i rutan??
Själv tyckte jag alltid hon var oerhört otäck när hon dansade med skelettet!! Usch!!
God jul!
Jag undrar om det var fler födda på 90talet som var rädda/livrädda för Ika i rutan??
Själv tyckte jag alltid hon var oerhört otäck när hon dansade med skelettet!! Usch!!
God jul!
Nä inte läskigt. Men inte så kul. Men jag gillar introt... Själva programmet var rätt boring.
Jag ÄLSKADE Ika och brukade imitera henne. Älskar henne fortfarande och Åke också. Inget läskigt alls med det programmet och jag brukar youtuba klippen med mina barn, de gillar också det. =)
Älskade också Ika och Åke!!
Ja, jag avskydde Ika i rutan och gör det än idag. Hon var riktigt läskig, brukade i panik ropa åt min storebror att byta kanal när programmet började.
Vart är det obligatoriska annat?
Jag hade någon form av skräckblandad förtjusning till programet, tyckte det var lite läskigt men tittade alltid och tyckte det var roligt oxå.
Jag tyckte bara att det var skittråkigt när jag var liten, förstår att de inte visar det i repris...
Född 1985 och jag ÄLSKADE (älskar) Ika i rutan - hon och Pippi Pelikan var bäst.
Ika i rutan är fantastiskt! Mitt favoritprogram genom tiderna. Kommer visa det för min unge istället för all inköpt skit som visas på barnkanalen nu.
Älskade det programmet som barn, såg det nyligen på youtube, vilket skit program! HUR kunde jag tycka det var bra?