• AnnaochKatarina

Otäcka barnprogram

Jag undrar om det var fler födda på 90talet som var rädda/livrädda för Ika i rutan??

Själv tyckte jag alltid hon var oerhört otäck när hon dansade med skelettet!! Usch!!

God jul!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Otäcka barnprogram
  • Thaleya

minns ingen Ika, däremot minns jag pippi pelikan som någon annan nämnde

• Suck och suck

Doktor Krall. Det var mina tider då.
    Och så läskiga "Tårtan"Kräks

• Uncle Frank

Nej, var aldrig rädd för Ika.
    Däremot var jag jävligt rädd för "I mumindalen" och "Rädda Joppe".

• crimson

Jag är född 85 och tyckte hon var döläskig.
    Komiskt nog diskuterade jag det här med mina vänner för några veckor sedan och alla var rörande överens om att hon var läbbig.

• Heffa

Jag är född 83 och jag tyckte inte hon var otäck när jag var barn. Men nu däremot är jag lite rädd för henne. :-/

Over and out
  • Superbia

Gillade programmet men inte hennes dialekt. Kan vara världens bästa intromusik Skrattande

♥ Morten & Vidar 091029 ♥
  • fluu
    Superbia skrev 2010-12-27 12:34:42 följande:
    Kan vara världens bästa intromusik Skrattande
    Absolut! Jag var tvungen att ladda ner intolåten:P
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • Makane

Ja jag avskydde henne. Hur otäck som helst. Kan inte förklara varför, det var bara en obehagskänsla.

• emelielj

Jag har ett minne, som jag är rätt säker på att det inte är en dröm! Hjälp mig komma på vad den heter!

Den handlade om nån kille, ung, som blev gravid men nån tjej i ett träd sen födde han ungen ur munnen! Visst låter det sjukt? Men är säker på att jag har sett den på tv.

Även en annan serie där barn reser tillbaka i tiden via en magisk spegel och under introt flyger man över vatten och en fin sång spelas, vad heter den?

Svar på tråden Otäcka barnprogram