Otäcka barnprogram
Jag undrar om det var fler födda på 90talet som var rädda/livrädda för Ika i rutan??
Själv tyckte jag alltid hon var oerhört otäck när hon dansade med skelettet!! Usch!!
God jul!
Jag undrar om det var fler födda på 90talet som var rädda/livrädda för Ika i rutan??
Själv tyckte jag alltid hon var oerhört otäck när hon dansade med skelettet!! Usch!!
God jul!
Jag såg programmet å tyckte hon var rolig, tyckte det var skojjigt att hon hade ett eget skelett! (jag ær fødd -79)
Usch ja, jag får rysningar när jag tänker på Ika och hennes skelett Åke! Fy vilket dåligt barnprogram det var...
Ja där är den fina låten jag menade för ett tag sen! Mirror mirror serien :)
Tyckte att Ika var skitläskig. Har aldrig sett vilse i pannkakan men kollade lite nu på youtube, haha obehagligt!
Ytterligare en som gillade vilse i pannkakan, inte värre än Astrid Lindgren =)
Avskyr Ika, värdelöst barnprogram!
Jag var däremot skiträdd för Proffessor Drövels....=)
hej emelielj,
Nej du har inte drömt det där om killen som föder ur munnen, han kussar på ett träd som visar sig vara en trädand ^^
Jag har letat i flera timmar och jag kan verkligen inte hitta det programmet, jag har för mig att de sjunger oliver twist i into sången men hittar inget när jag söker på det heller.
I ett annat avsnitt är det en kille som är en mjukglassmaskin så han serverar glass i näsan, så himla sjukt.
Och det andra programmet du söker heter mirror mirror
">
:D
hej emelielj,
Nej du har inte drömt det där om killen som föder ur munnen, han kussar på ett träd som visar sig vara en trädand ^^
Jag har letat i flera timmar och jag kan verkligen inte hitta det programmet, jag har för mig att de sjunger oliver twist i into sången men hittar inget när jag söker på det heller.
I ett annat avsnitt är det en kille som är en mjukglassmaskin så han serverar glass i näsan, så himla sjukt.
Och det andra programmet du söker heter mirror mirror
">
" target="_blank">
:D
Kolla på Steven universe avsnitt "Cat fingers" och spola till mitten och kolla på resten. O_O
Spoil:
Steven får kattungar med en kraft och det förökas ooch sen blir det sirligt att hela hans kropp är täckt av katter vid biltvätten. Men som tur är försvann katterna ur honom och allt blev normalt igen.