Du måste logga in för att svara i en tråd.

• AnnaochKatarina

Otäcka barnprogram

Jag undrar om det var fler födda på 90talet som var rädda/livrädda för Ika i rutan??

Själv tyckte jag alltid hon var oerhört otäck när hon dansade med skelettet!! Usch!!

God jul!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Otäcka barnprogram
  • supersemlan
    fluu skrev 2011-01-01 18:02:25 följande:
    Ja! Vilse i pannkakan är ju så bra. Var tvungen att skaffa programmet på dvd eftersom alla äldre snackar om att Staffan Westerberg förstörde deras barndom. Det förstår jag inte:P
    Nä, om någonting så blev min barndom snarare berikad av Staffan Westerberg.  
  • supersemlan
    bitte67 skrev 2010-12-31 20:47:54 följande:
    Du måste varit den enda som gillade Vilse i pannkakan. Själv hade jag mardrömmar om den i flera år efter. Tyckte den var fruktansvärt läbbig. Ika har jag inget minne av då jag troligen var för gammal när hon var i rutan. Dock minns jag hennes i Pettson och Findus Tomtemaskinen, där var hon bra. Såg den tillsammans med sonen när han var liten och har även köpt filmen till dottern.
    Jag är ingalunda ensam, vi är många. Men man måste nog gilla det som är lite skrämmande och kusligt för att uppskatta det till fullo.
  • Livisu
    IsDimma skrev 2011-01-01 18:55:51 följande:
    Den serien med den magiska spegeln heter Mirror, en australiensisk serie om jag inte missminner mig .-)
    Javisst var det en fin låt! Den serien såg jag också... plus en som handlade om barn som bestämde över hela världen... de hade konstiga frisyrer och kläder och ledare... Någon som minns?
  • Livisu
    Livisu skrev 2011-01-01 19:30:43 följande:
    Javisst var det en fin låt! Den serien såg jag också... plus en som handlade om barn som bestämde över hela världen... de hade konstiga frisyrer och kläder och ledare... Någon som minns?

Låten =) nu är den väldigt bubbelgummig men minns den som bra... haha
  • bitte67
    supersemlan skrev 2011-01-01 19:11:04 följande:
    Jag är ingalunda ensam, vi är många. Men man måste nog gilla det som är lite skrämmande och kusligt för att uppskatta det till fullo.
    Måste vara det då... Flört
  • Squirrel Nutkin

Jag såg programmet å tyckte hon var rolig, tyckte det var skojjigt att hon hade ett eget skelett! (jag ær fødd -79)

Life's a journey, not a destination!
  • Lalalong

Usch ja, jag får rysningar när jag tänker på Ika och hennes skelett Åke! Fy vilket dåligt barnprogram det var... 

Klara 060504, Alva 100117
  • emelielj

Ja där är den fina låten jag menade för ett tag sen! Mirror mirror serien :)

• Diny

Tyckte att Ika var skitläskig. Har aldrig sett vilse i pannkakan men kollade lite nu på youtube, haha obehagligt!

• Liba

Ytterligare en som gillade vilse i pannkakan, inte värre än Astrid Lindgren =)
    Avskyr Ika, värdelöst barnprogram!
    Jag var däremot skiträdd för Proffessor Drövels....=)

• NaturalBornKillers

hej emelielj,
    Nej du har inte drömt det där om killen som föder ur munnen, han kussar på ett träd som visar sig vara en trädand ^^
    Jag har letat i flera timmar och jag kan verkligen inte hitta det programmet, jag har för mig att de sjunger oliver twist i into sången men hittar inget när jag söker på det heller.
    I ett annat avsnitt är det en kille som är en mjukglassmaskin så han serverar glass i näsan, så himla sjukt.

Och det andra programmet du söker heter mirror mirror
    ">

:D

• NaturalBornKillers

hej emelielj,
    Nej du har inte drömt det där om killen som föder ur munnen, han kussar på ett träd som visar sig vara en trädand ^^
    Jag har letat i flera timmar och jag kan verkligen inte hitta det programmet, jag har för mig att de sjunger oliver twist i into sången men hittar inget när jag söker på det heller.
    I ett annat avsnitt är det en kille som är en mjukglassmaskin så han serverar glass i näsan, så himla sjukt.

Och det andra programmet du söker heter mirror mirror 
    ">

" target="_blank">

:D

• NaturalBornKillers
    IsDimma skrev 2011-01-01 18:55:51 följande:
    Den serien med den magiska spegeln heter Mirror, en australiensisk serie om jag inte missminner mig .-)
    Heej igen ^^ Hittade det efter ca :3 timmars letande, det var inte oliver twist utan round the twist!

">

• Nej till Anton Ewalds specialmob

Kolla på Steven universe avsnitt "Cat fingers" och spola till mitten och kolla på resten. O_O

Spoil:

Steven får kattungar med en kraft och det förökas ooch sen blir det sirligt att hela hans kropp är täckt av katter vid biltvätten. Men som tur är försvann katterna ur honom och allt blev normalt igen.

Svar på tråden Otäcka barnprogram