Inlägg från: Melinda och Melvin |Visa alla inlägg
  • Melinda och Melvin

BF september 2011

Åh ser att flera har RUL på torsdag =D precis som jag! Gud va man längtar nu Solig på tisdag är det oxå min födelsedag Oskyldig hela 29 år blir man.. Hoppas ni alla har haft en underbar påsk Solig 

☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin

Åh det pirrar redan i magen.. snart är det DAGS!!!! Hjärta Födelsedag idag.. ultraljud på torsdag och snart bröllop! Oskyldig

Våra inbjudningskort som jag fixade till idag! Solig
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    mumia skrev 2011-04-26 18:52:44 följande:
    Fina kort Melinda! och grattis!

RUL idag....h*n är frisk!! allt såg bra ut! äntligen fattar jag att det faktiskt är något där inne. Jag känner ju fortfarande inget men en förklaring kan ju vara moderkaka i framvägg. Svävar på moln!!
    Tackar Solig Härligt att allt såg fint ut på ul Glad
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    trivsamma forandringar skrev 2011-04-26 18:56:33 följande:
    Grattis på födelsedagen Melinda!

Jättefint inbjudningskort ni har gjort! Skoj att ha ett bröllop att se fram emot också!
    Tack tack Hjärta Glad kan inte bli mer lycklig Oskyldig 
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    Jennypenny83 skrev 2011-04-26 20:20:52 följande:
    Grattis på födelsedagen Melinda och til kommande bröllop!

Mumia, vad roligt med lyckat RUL! Förstår att du svävar ;) jag hade också moderkaka i framvägg med sonen, han var ganska lugn av sig också, så då kände jag ganska sent och aldrig speciellt hårt. Tror på hela graviditeten att han bara lyckades med en fullträff mot lungorna, så jag tappade andan. Annars var det mest utåt sidorna jag kände.

Kul med så många RUL nu!

Trivsamma forandringar, hoppas de ringer tidigt imorgon. Snart, snart kommer magen :)
    Tusen tack Solig
    Renni skrev 2011-04-26 20:01:03 följande:
    Vad fint Melindabjörk & Grattis =)

På torsdag är det dags för könsultaljud =) Gissa om jag är pirrig, jag har verkligen inte nån "känsla" över vad det kan vara för något.
    Tackar Solig
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    Louisidora skrev 2011-04-27 18:40:35 följande:
    RUL avklarat och VI är världens lyckligaste!
    Allt såg bra ut och (vad vi trodde var..)mot alla odds (min man har 2 bröder, den ena brodern har 3 söner och den andra 2) så är det en flicka!!!

Jag har varit som i ett lyckorus hela dagen, nästan lite yr till och med!

Hon sög på tummen, vinkade, snurrade runt och sträckte på sig- ALLT ANNAT ÄN ATT LIGGA STILL!

Min sambo började gråta och lyckan känns bara så total!

Jag firade med att gå ut och handla en massa rosa och röda kläder till henne Hjärta

Barnmorskan var underbar, berättade om allt hon gjorde och vi fick till och med se henne i 3D, något som jag inte visste att vi skulle få. Vi fick massor av foton (som vi naturligtvis fick betala för) med oss från alla möjliga vinklar och ett på könet som jag "beställde" för att på något sätt påminna mig själv om att det faktiskt är sant!

Vilken dag! Jag är helt slut, somnar nog snart..

Nytt BF-datum 24/9 (framflyttat en dag), V. 18+3 idag, vikt 190 gr, ca 17 cm lång.

Lycka till alla som skall på RUL imorgon och på fredag!
    Åh GRATTIS till tösen Skrattande mys! 

Då är vi i samma vecka ^^ eller jag kanske blir flyttad imorgon på vårt RUL.. jag bara längtar massor nu Solig
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    Louisidora skrev 2011-04-27 18:58:38 följande:
    Vad roligt för dig!

Jag sov riktigt dåligt i natt, och vaknade vid 4-tiden så där kunde jag ju sitta och vänta ut tiden
    tills det var dags att börja göra mig iordning!

Inte nog med det utan när vi väl var framme
    så svettades jag mer eller mindre som en gris av all nervösitet och nu i
    efterhand kommer jag inte ens ihåg hälften av vad barnmorskan sa, tur att vi fick med oss en LAPP och FOTON annars hade nog allt varit en dimma just nu Skrattande
    hehe var det så illa Tungan ute hoppas jag kommer somna senare ^^, nervös kommer man ju vara när man väl väntar där på att få komma in.. tur det finns bilder man får med sig hem Solig 
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
Svar på tråden BF september 2011