Inlägg från: Melinda och Melvin |Visa alla inlägg
  • Melinda och Melvin

BF september 2011

lillagreizn skrev 2011-04-19 19:08:00 följande:
    Angående kön en gammal klasskompis jag känner hade varit på ultraljudet här i Gällivare och hon sa att dom inte berättar könet Obestämd Känns lite trist, med tanke på att jag är så sjukt nyfiken på vad vårat lilla älskade pyr är för något Glad Spelar inte någon roll vad det blir för kön, men det underlättar ju vid inköp & inredning.
    Oxå fått höra det att vissa län inte kollar könet.. tycker jag är dåligt! För här i Örebro får man veta könet på sitt rutin ultraljud.. vår barnmorska sa till oss att säga till innan hon börjar om vi vill veta könet.. tycker ju det borde vara så överallt!
    lillagreizn skrev 2011-04-19 19:02:58 följande:
    Äsch inte är det tantigt med stödstrumpor, finns juh så många snygga idag Flört
    MelindaBjörk skrev 2011-04-19 18:53:56 följande:
    Jag har redan börjat andvända stödstrumpor.. haft så mkt vatten i kroppen med mina andra 2 grav.. och redan svullnat upp lite i ben/fötter och fingrar.. inte så skönt att ha dom på sig.. blir ju helt svett bara att få på sig dom =P jäklar va tajta dom e!!

och jag som ska gifta mig den 11 juni.. undrar om jag får på mig ringen =P
    Jag har oxå börjat använda stödstrumpor redan, började för några veckor sedan. Åhh gud så sköna dom är, iaf dom jag har, dom är i ekologisk bomull Tungan ute   Sen är dom faktiskt inte så fasligt fula, hellre stödstrumpor än att fötterna sväller upp. Tycker det underlättar sjukt mycket Glad
     Är väl mina som inte är så sköna då :P ska nog skaffa mig ett par nya.. dessa jag har är några år på nacken me ^^
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    Cornellia skrev 2011-04-19 19:35:44 följande:
     Usch va otäckt, det har börjat flimmra för mina ögon. Jag kan knappt läsa vad som står på datorn...
    borde du kolla upp.. kan vara havandeskapsförgiftning.. jag hade det med första barnet.. tala om det för din bm..
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    Cornellia skrev 2011-04-19 19:42:09 följande:
    Oj, kan man ha det så tidigt?

Får ringa henne imorgon.
    yes.. gör du rätt i :) om du får komma in på kontroll så kommer de kolla urinen och blodtrycket.. och fråga om du har ofta huvudvärk.. men hoppas inte du har råkat ut för det..
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    Cornellia skrev 2011-04-19 19:42:09 följande:
    Oj, kan man ha det så tidigt?

Får ringa henne imorgon.
    Sen kan man faktiskt få lite dålig syn under graviditeten.. så behöver ju inte vara något farligt men är ju ändå bra att kolla upp det :)
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    Cornellia skrev 2011-04-19 19:47:15 följande:
    Nu skrämmer du mig, har haft huvudvärk ganska mycket sedan v14. Men blodtrycket har legat bra sist jag var hos BM iaf.
    Jag har oxå ofta huvudvärk men visar inget så du ska inte vara orolig men det är bra att du kollar upp det så tidigt :)
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    VeronicaNyberg skrev 2011-04-19 19:49:23 följande:
    Kan man få dålig syn pga graviditeten? Jag har börjat se så jävla dåligt sen jag blev gravid. Går omkring och kisar hela tiden, väldigt jobbigt! Har alltid sett jättebra...Hoppas det är därför då
    Jepp så e det ^^, det sa min bm att man kan få :) helt ofarligt.. och blir bra sen efter förlossningen :)
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    Cornellia skrev 2011-04-19 19:51:44 följande:
    Jo, fast det är ju inte dålig syn jag har på det sättet, det är mer som att titta på välden under ett nästan trasigt lysrör. typ.
    tala om det för din bm.. flimmer osv ska man inte få under graviditeten..
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    Jo El skrev 2011-04-19 22:00:03 följande:
    Va go ;) Vi har också myst med jordgubbar. Sen gjorde vi frukt i ugnen med choklad, cocos och vaniljglass. Serverade i rosa hjärt-pajformar ;) firar lille killen <3
    Gottigt det låter Solig Grattis till lille pojkenHjärta om 9 dagar får vi veta vad vi bär på Oskyldig
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
Svar på tråden BF september 2011