Inlägg från: Melinda och Melvin |Visa alla inlägg
  • Melinda och Melvin

BF september 2011

Flisan79 skrev 2011-05-04 11:46:52 följande:
    Åhhh...vet att jag såg en i ett skyltfönster....hmmm, var sjutton var det? Typ samma modell som alla maxiklänningar har nu med skärning under bysten fast helt vit....grrr...minns inte, suck!

Återkommer om jag snubblar över den igen....
    Åh gör det ^^, 
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    Flisan79 skrev 2011-05-05 17:06:23 följande:
    Melinda:

Hittade ett par klänningar när jag kikade runt på nätet. Kanske något som passar?

Första är från ellos, 399 kr 

Det här är samma som den nedre vita, tyckte ryggen var snygg men fanns ingen bild i vitt. Den är från asos och kostar 30 pund....väldigt bra pris tycker jag

Andra bilden den har jag faktiskt kikat på innan =P hehe den e superfin.. men hittade denna och blev förälskad direkt (a)

Får väl se vilken det blir men det står iaf mellan de två :) Den från ellos e oxå fin!

☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    Anna4 skrev 2011-05-05 17:43:25 följande:
    Halloj!
    Nu har jag varit på RUL! Allt såg bra ut och hon trodde på en flicka =)
    Sonen blir väl lite besviken men jag är glad iaf =)
    Tredje flickan nu...
    Grattis Solig
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    Flisan79 skrev 2011-05-05 17:50:48 följande:
    Jag visste ju inte vilken stil du var ute efter. Sparade faktist denna bild med men visste inte hur mycket du ville lägga. Den kostade ju ganska mycket mer...var väl typ 150 pund?

Aqua Studded Maxi Dress

SEK1,740.83
    Solig
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    Flisan79 skrev 2011-05-05 18:00:09 följande:
    Mmmm,  precis. Men å andra sidan är det ju inte mycket för en bröllopsklänning. Min kostade ju 12 000 så jag ska ju inte säga något Drömmer...haha. Jämförde mest med de andra som låg på 3-400 kr.

Tycker den är jättefin och lite rockig...me like!
    hehe den kommer bli MIN {#emotions_dlg.djavulsk} totalt såld på den nu Tungan ute den ser helt underbar ut när man kikar på när hon går catwalken Oskyldig
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    Flisan79 skrev 2011-05-05 22:45:21 följande:
    Ni har inte haft sex nyligen? Har fått så själv i några dagar efter sex. Inte varje gång som tur är.

Är säkert ingen fara och anledningen till att det luktade illa kan ju vara att det var lite gammalt (eftersom att det var brunt).

På tal om hormoner är jag ett vandrande åskmoln mesta av tiden. Deppig, sur, tvär osv....är jättejobbigt . Har inget minne av att jag var sån med de andra barnen. Det växlar dessutom väldigt mycket upp och ner. Sen så märker jag att det blir mycket värre om jag är det minsta hungrig....lite jobbigt när man inte vill gå upp så förbaskat i vikt.
    Nej vi har ju inte det, därför jag blev lite nojjig =/ men e nog ingen fara.. är ju inte så mkt som kommit som tur e :)
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin

Haft en skräckupplevelse idag.. stiger upp och går på toan och kissar.. torkar mig och kikar lite snabbt på pappret som jag alltid gör vid toalettbesöket (rädd för blod).. och vad fasen ser jag??!! BLOD!!!!! Förvånad Får panik och springer ut till mannen och visar pappret med blodet och jag börjar storböla Gråter Det var även blod i toan.. så mkt var det!! Medans jag sitter i soffan och gråter ringer gubben min in och hör med en läkare.. dom ber oss komma in om vi vill.. under tiden puffar jag på magen för jag har inte kännt bebis ännu.. men så får jag sparkar tillbaka ♥ tack gode gud att bebis LEVER!!! Vi väljer att avakta lite innan vi åker in och under dagen har jag inte fått något mer blod.. jäkligt skumt!! och nej vi har inte haft sex Obestämd det lustiga med det hela.. kan det ha varit med att man kanske varit stressad eller inte tagit det lite lugnt? Men bebis mår bra iaf och inget mer blod har vi sett Glad Men jösses vad rädd man var där ett tag!!! FY.. det vill man inte uppleva igen..

☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
Svar på tråden BF september 2011