BF september 2011
Fan fan fan.
Har nu fått veta att min mans föräldrapenning oxå kommer ligga på grundnivå, eftersom han bara hinner jobba 7 månader istället för 8, innan BF. *lessen nu*
Fan fan fan.
Har nu fått veta att min mans föräldrapenning oxå kommer ligga på grundnivå, eftersom han bara hinner jobba 7 månader istället för 8, innan BF. *lessen nu*
Hur skulle ni göra?
Jag pluggar ju, men har alltid jobbat på ett ställe på somrarna. Det är ett "bra" ställe, och allt har alltid varit helt korrekt när det gäller anställningen. Jag trivs, och jag tror att dom trivs med mig oxå eftersom jag kommit tillbaka typ 5 år. Till saken hör att min mamma oxå jobbar på företaget.
Jag har nu sökt i sommar oxå, men inte berättat något om att jag är gravid, går allt som det ska så kommer jag ju hinna sluta på jobbet innan jag ska föda.
Min mamma är nu orolig för att jag inte kommer få jobba i sommar om det kommer ut att jag är gravid, och hon tycker att jag ska hålla helt tyst om det. Vad tycker ni??
Någon mer än jag som planerar att bosätta mig i soffan imorgon och kika på nya förlossningsprogrammet?
Tidigare har jag aldrig riktigt funderat på hur en förlossning går till, men nu så är jag supernyfiken!