BF september 2011
Längtar också till RUL, får inget kub test heller.
Men det verkar ställa till med en del oro med kub-test också om man inte får de bästa resultaten vilket jag förstår såklart.
Skulle så gärna vilja se den lilla på bild!
Längtar också till RUL, får inget kub test heller.
Men det verkar ställa till med en del oro med kub-test också om man inte får de bästa resultaten vilket jag förstår såklart.
Skulle så gärna vilja se den lilla på bild!
Miqa - Gud så tråkigt
Ta hand om varandra. Kramar!
Flisan! Jag är också inne i nå tillfälligt depp tror jag, idag har jag tyckt synd om mig själv .. för att jag har "så tråkigt liv" haha.
Jag bara jobbar och när jag väl är ledig gör jag aldrig nåt "särskilt kul" vill så gärna åka bort en liten sväng på nåt kul, bara över dagen går bra.. men så spelar sambon hockey o är borta rätt mkt på kvällarna osv
Hans hockey är snart slut och vi går mot ljusare tider, vi får hoppas att våren
gör underverk för vårat humör!
Dessutom har jag bara cirka 3 månader kvar att jobba innan jag (förhoppningsvis) går på "mamma-ledighet" (först semester och sedan havandskapspenning) =D
Vecka 12+0 idag, tjohoo! En liten milstolpe.
Lyssnade i några sekunder på hjärtat med dopplern, slog så fint så, nu när jag vet att h*n lever så kanske jag kan slappna av lite
Lite uppmuntring till dig som fått 1:2 på KUBtestet. Läste i en annan tråd om en tjej som fått det resultatet men ut kom en kärnfrisk bebis *håller tummarna*
Påsk är 22 -25 April i år.
Jag ringde o boka in mitt RUL idag, 18/4 fick jag tid. Lååång tid kvar men o andra sidan går veckorna väääldigt snabbt! Berättade för chefen igår och hon blev glad och gav mig tom en kram
Så det känns skönt att ha berättat för henne före man sprider nyheten på jobbet.
Härligt kantarellkisse! =))
Är nu inne i vecka 14 (13+0). Jag mår bara toppen
Fortfarande kvällstrött. Brösten ömmar mindre. Molvärken har ökat.
Inte äcklad av viss mat längre.
Ser att ni har diskuterat namn. Vi har pratat litegrann om namn men inte enats. Men man hinner ju
Skulle vi inte kunna lägga in alla "undertrådar" i Ts? Så man lätt kan klicka sig vidare till både bildtråden osv?
Jag hade mer dille på olika maträtter i början - kunde äta en viss fruktyoughurt ena dagen o tycka att det var jättegott för att nästa stund känna avsmak för samma youghurt.
Åt mkt kräm, youhurt osv i början. Och blev man sugen var man tvungen att ha det bums! Blev rätt dyrt då ;)
Nu tycker jag att det har lugnat ner sig lite för mig - iallafall för stunden (ska man väl tillägga)