BF september 2011
Det kliade hysteriskt på mig då EDA:n släppte också men dom sa att det skulle vara så?
Jag funderar på om man kanske skulle ta bäckebotten bedövning.
Det kliade hysteriskt på mig då EDA:n släppte också men dom sa att det skulle vara så?
Jag funderar på om man kanske skulle ta bäckebotten bedövning.
Idag är det min tur att gå på kub-ul. Jag är nervös. Uppdaterar ikväll.
Todiloo nu är vi hemma! Det gick jättebra och vi är jätteglada! För det första så var bebben jättealert och låg och skuttade, sköt ifrån med benen och bonkade in i väggarna där inne och så viftade den med armarna och vinkade till oss
BM fick vänta ut bebben för att kunna mäta nåt, den var så vild
Risken för trisomi 21 (downs) var 1:12 912 och för trisomi 18 & 13 var den 1:20 000. Man kan inte få bättre värde än 20 000.
Underbart! Lyckorus! Tjollahopp!!!!
DDD
Go´middag,
Inatt drömde jag hemska drömmar,antagligen bearbetade hjärnan gårdagen. Vågade knappt gå på toa
men det va lugnt när jag väl gick.
Har även fått resultat på KUB 1:11699, är lättad och tar det som ett bra resultat fast det inte är 1:20000.Anser att det är 11399 över de 300 och det är mycket.Nu ska jag inte oroa mig mer utan se fram emot RUL och hoppas att det ser bra ut då också.
Ska ut i det fina världen,önskar er alla en solig dag.
Alcastar: Så tråkigt :-/ Men låter så konstigt i mina öron. Kan en i ett tvillingpar få kormosomavvilkelser men inte den andra? Trodde deras kormosomer var identiska. Hoppas det kommer gå bra för er hur som helst!