MuM2girls skrev 2011-04-11 13:56:30 följande:
Vi letar sykonvagn, vi köper en när ett fynd på blocket kommer upp. Lutar åt babytravel eller carena. Det bästa med de vagnarna är ju att de håller ett bra 2hands värde!! Om man köper en beg 3000 så efter ett år kan man säkert få 2500.
Så helt enkelt får ödet bestämma när våran vagn dyker upp!!
Var just ute och gick med vovven och lill tjejen, gud höll på att gå åt, vilken värme det är ute!! Hade ju på mig linne, huvtröja och en vårjacka, men det är så passt varmt att det skulle räkt med ett linne i solen! Jag höll på att svättas bort!!
På tal om bilar, vi letar oxå ny bil, har en audi A4 just nu, men vi tycker den har för liten bagage utrymme. Just nu får en enkel vagn plats, några påsar plus hunden, men när syskonvagnen åker i så får hunden sitta på taket, hihi.
Vi funderar på Skoda octavia 05-06 någonstans, någon som har en sådan och kan berätta vad ni tycker??
Carena är ju billiga nya så där skulle jag ha köpt en sprillans. Har funderat lite på den faktiskt då vi ändå inte kommer hitta allt vi vill ha i en vagn. Det som saknas på den då är ju att barnen måste sitta framåt och att man inte kan sätta ligg eller sittdelen på ett enkelchassi.