BF september 2011
Jättefin liten tjej, hoppas du blir stark fort så ni kan vara en liten familj!!
STORT GRATTIS!!!
Var nyss med om ngt väldigt obehagligt...
Skulle ta ner en pajform ur ett högt skåp då det plötsligt ramlade ner både pajform och 2 andra formar rakt på magen.... och sen ner på golvet och gick i tusen bitar.... blev så jävla rädd.....
Magen blev helt röd och jag kände paniken komma, så jag ringde förlossningen och dom lugnade mig och trodde inte att
det skulle vara ngn fara då bebisen är väl skyddad i magen, men om jag skulle få mkt sammandragningar eller ngn blödning skulle jag åka upp direkt!!!!
Känner mig lite skakis och ledsen, man vill ju verkligen inte ska sin lilla bebis...
Ngn som varit med om ngt liknande??
Jag var dock sövd som jag ville så jag fick veta det senare. Han vägde 1856 och var 44 cm lång. Verkar vara en riktig kämpe, han ligger i öppen kuvös, med sond och nån blodsocker apparat. Fick hålla han redan igår när jag orkade vara uppe på benen och sambon hade hållit i han redan innan dess
Han har inte direkt nå prematur drag och är född v.35+4, han var fin i färgen direkt han kom ut och har rätt så mycket hår. Han har inte behövt någon andningshjälp eller någonting annat från första stund, så det känns tryggt. 

Har mensvärksliknande smärta idag och dessutom färgade flytningar, typ mensliknande lite bruna....
Någon mer med liknande symtom??
Börjar bli lite orolig faktiskt!!!
Trodde oxå att bebisen skulle lugna ner sig lite dom sista veckorna, men nu är min ialla fall helt vild och det känns
verkligen att dom är stora nu!! Är ömt och gör ont tycker jag, känns som om att hon försöker bryta sig ut genom magen!!

Dom förstår att det är allvar och mina grabbar 7 o 9 år längtar jätte-

Hej!!
lördagen 17/9 kom vår lilla prinsessa Julia, liten men pigg!! 2670gr 47 lång.
Vi kom in till FL 16.00 18.39 var hon född., var bara öppen 2 cm när vi kom in, men sen gick det riktigt fort!!!!