• Viktorsmamma

Drack ni på nyår nu?

Ja som omrösningen säger, drack du på nyår igår?

jag eller min sambo drack inget, eller ja i efterrätten var de ett halvt äggskal med konjak som jag tog då min sambo skulle köra.

är rätt skönt idag, spec då svärfar  ligger och är bakfull i detta nu är de skönt att va pigg och kry!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-01 13:56
    och för er som inte förstod så menar jag självklart om man drack något med alkohol i.

inte "ja jag drack, dricka, annars skulle jag va törstig" men de trodde jag alla fattade
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Drack ni på nyår nu?
  • emseli

Hej.Nej jag drack inget.För det första är ja nykterist och nu är ja gravid me så tanken skulle inte ens slå mig.Min man låg med hög feber hela dagen igår så han drack inget.

• Frontline

Från klockan 14 till 1 inatt så drack man konstant, men full var jag inte utan bara "glalätt"
    Frugan tyckte jag var riktigt städad fast jag hade fått i mig så mycket.
    Och inte är man det minsta bakis idag bara lite seg Skål

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Jezamine

Jag dricker varje dag.Men aldrig alkohol

Jag är INTE avstängd
  • Flissi

Jupp., skumpa & vin, nån drink & lite öl på hemvägen!
    Lite trött idag men inte mer än man förtjänar! Trevligt va det iallfall!

• SilverEmma

Japp! Det blev totalt 1,5 glas vin och ett litet glas likör. Kändes alldeles lagom och jag var pigg och utvilad idag när ungarna vaknade vid kvart i nio!

Sambon drack tre, fyra öl och en likör och sover fortfarande. Men det hade han gjort även om han varit nykter. Han sover gärna länge om han får.

• Hallonmusen83

Jag var barnledig så jag drack skumpa vid 12slaget , drack 5 glas vin , 2 glas Asti Cinzano
    Dricker väldigt sällan så var kul "festa" till det lite när man väl var barnledig.
    Idag mår jag toppen
    La mig 01.30 och upp 8.30
    Gott nytt 2011

• Flickan och kråkan

Ja, vi drack vin till maten när barnen hade somnat. Det var jättetrevligt. Första glaset för mig sedan jag blev gravid med äldsta sonen....det var över 3½ år sedan. Barnen vaknade som vanligt vid 06.30 . Både jag och sambon pigga....eller ja, så pigg man kan vara efter en sen kväll och gå upp halv sju och leka med brio-tåg .

• jelica83

Nej, champagnen ligger fortfarande på kyl och rödvinen står oöppnat i skåpet :( Vi blev sjuka och spenderade kvällen i soffan i pyjamas...

• Ali09

Drack ej då jag har min son.

(¯`°?.¸♥ Ali född 090919 ♥¸.?°´¯)
  • Gul13

Nej jag var chaufför igår och jag skulle börja jobba 07.00 i morse.

Svar på tråden Drack ni på nyår nu?