• Viktorsmamma

Drack ni på nyår nu?

Ja som omrösningen säger, drack du på nyår igår?

jag eller min sambo drack inget, eller ja i efterrätten var de ett halvt äggskal med konjak som jag tog då min sambo skulle köra.

är rätt skönt idag, spec då svärfar  ligger och är bakfull i detta nu är de skönt att va pigg och kry!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-01 13:56
    och för er som inte förstod så menar jag självklart om man drack något med alkohol i.

inte "ja jag drack, dricka, annars skulle jag va törstig" men de trodde jag alla fattade
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Drack ni på nyår nu?
  • Bonanza
    Linda1976 skrev 2011-01-01 17:38:32 följande:
    Vad är det för en julgranskula du har på ditt inlägg?

Svar på ts: Ja, 2-3 glas skumpa till smårätterna, rödvin till maten, dessertvin och skumpa kl 12. Jag var absolut inte full. Promenerade dessutom hem. 
    Var med i en rimstuga och fick en fin ikon. Vet inte när den försvinner dock, känns lite malplacerad nu.
  • fluu

Nepp. Är både absolutist och gravid.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • TheOnlyOne

Nej, jag är gravid, i framtiden lär det inte bli heller, för då ska vi fira nyår som en familj

• DenNamnbitne

Ja, jag drack både till maten och till fikat. Det jag drack var saft, alkoholfri cider och massvis av te. Det var gott.

• Mrs Statham

Annat
    Jag öppnade en flaska riktigt nice vin vid middagen, som jag sedan fyllde på mitt glas med fram till 3-4 på natten då flaskan tog slut. Jag var absolut inte full under hela kvällen/natten. Men lite berusad var jag när jag gick och la mig, tror jag. Känslan kan ju ha berott på att jag var så väldigt trött också...

• SeTa

Ja, jag drack. Mer än till maten och 12-slaget, men jag blev aldrig full. Har mått utmärkt idag.

• mliten

Jepp. Bacardi breezer 2 st, flera glas vin , en öl och flera glas champagne. Pigg som en lärka idag.

• Linda1976
    Bonanza skrev 2011-01-01 17:40:46 följande:
    Var med i en rimstuga och fick en fin ikon. Vet inte när den försvinner dock, känns lite malplacerad nu.
    Aha!  

Sorry för lite ot! 
    Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Oj vad det blåser

Nej, är gravid! De andra drack också alkoholfritt.

• Linda1976
    TheOnlyOne skrev 2011-01-01 18:00:30 följande:
    Nej, jag är gravid, i framtiden lär det inte bli heller, för då ska vi fira nyår som en familj
    man kan dricka ett glas vin eller 2 inför sina barn, vetdu
    Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
Svar på tråden Drack ni på nyår nu?