• Parasitens mamma

Barnprylmarknader framöver (Göteborg)

Då var det dags att börja lista alla kommande barnprylmarknader i Göteborg med omnejd igen!
    Har du koll på vilka datum som gäller? Fyll på här!  

Vi ses i kön in! ;D

• Svar på tråden Barnprylmarknader framöver (Göteborg)
  • God cares
    Ellas o Emmas mamma skrev 2011-02-25 21:06:41 följande:
    Var på inlämningen på Hagaskolan idag och kan tipsa om att det fanns mycket polarnkläder i mindre storlekar. Mycket barnböcker och mammakläder också. Ska bli spännande att se hur det går imorgon! (det är första gången jag säljer).
    Åh, och jag som jobbar till kl 13 imorgon! :( Hade velat kolla in de där mammakläderna t.ex.. men hoppas det går bra för dig att sälja :)
  • thebettygirl

Var i Haga idag, men hittade inga PP-kläder till dottern (stl 80-86) Gråter Det enda jag såg var ett regnställ eller liknande, men den var ganska högt satt i pris i förhållande till skick, tyckte jag, så den fick vara. Men hittade däremot en tröja från Espirit, en body från Gekås (råkar gilla deras giraffenmärkta kläder) och en tröja till för sammanlagt 20 kr, så jag är rätt nöjd ändå!

• Ellas o Emmas mamma

Hej igen!
    Var inte inne här igår och kunde därför inte svara på charmmiss fråga i tid. Det fanns bara något enstaka polarn ytterplagg.
    Synd att du inte kunde komma God cares.
    Tråkigt att du inte hittade PP-kläder thebettygirl, med mindre storlekar menade jag mest stl. 50-68, förstår att andra kanske tycker att 80-86 också är mindre storlekar så jag borde specificerat mig mer. Ledsen för det. Roligt att du ändå hittade något.
    För egen del gick försäljnngen okej. Sålde för 900 kronor och fick med mig mycket hem, men är ändå ganska nöjd. Dom som arrangerar funderar på att ha en till barnmarknad i Haga i maj för att dra igång det och sedan köra en gång i halvåret. Jag gillade läget i Haga och passade på att drömma lite utanför Liten Karins skyltfönster.. =)

• Ellas o Emmas mamma

VIll tillägga att det var väldigt trevliga personer som höll i barnmarknaden! Flört

• jojojojojo

va ixå i haga, men tyckte inte utbuden va så bra, (inte min stil av kläder) och mycket pojkkläder tyckte jag
    köpte 5 saker, och 3 av dem va trasiga eller smutsiga (mäsrkte det först när jag kom hem)
    jätte tråkigt

Selma 2010-06-12
  • charmmiss

ok, det var ju bra att jag inte gick då, kändes som att jag inte missade något, fyndade istället en polarn jacka till halva priset på campadre.se samma morgon

• Linn f
    2011: {#emotions_dlg.flower}

Februari:

26 - Klädbytardag på Blåklockevägen i Landvetter Öppet 10-12, samt 14-15. För mer info maila till [email protected]

26 - Barnloppis i Alingsås kl. 10-13.30, Gustav Adolfsskolans Matsal 

26- Barnmarknad i Hagaskolan, Göteborg, Skolgatan 22 kl 09-13 www.familjeliv.se/Forum-3-96/m57314361-1.html

26 - Barnloppis i medborgarhuset Alafors 9-14

27- Barnloppis i medborgarhuset Alafors 9-12 , 50% rabatt på det som finns kvar & inte är markt med "ej rea"

Mars:

5 - Barnmarknad i Presseskolans matsal, Linnekullev 3 i Onsala kl 09-14: Halva priset på massor av grejer kl 13-14. www.barnionsala.blogspot.com

5 - BARNLOPPIS i Trollhättan 10-13 

5 - Barnmarknad i Mölndal, Kvarnbyskolan kl 10-13 www.kvarnbyskolan.se/html/loppis.shtml
    5 - Barn & ungdomsmarknad, Hulebäckgymnasiets matsal 9-14 idrottsvägen, Mölnlycke. För mer info eller säljnummer mejla: [email protected]
    12 - BARNLOPPIS i Sätila 10-15 www.barnloppis.eu
    19 - Klädbytardag, Ytterby kl 9-13.30
    19 - Barnprylmarknad, Flatåskyrkan, 10-14
    26-  Lutherska Missionskyrkan (Göteborg)
    26 - Barnmarknad i Eklandaskolan, Mölndal kl 9-14 www.barnloppis.bloggsida.se
    26 - Barnklädesmaknad Härlanda församling  kl 10-13

26 - Barnloppis i Fristad (Borås) folkhögskolas idrottshall kl 09-14 www.alltforbarn.eu/nastaloppis.html

27 - Barnloppis i Fristad (Borås) folkhögskolas idrottshall kl 09-13 www.alltforbarn.eu/nastaloppis.html

April:

2 - BARNLOPPIS i Vänersborg 10-13 
    3 - Lerum, Knappekullaskolan kl 11-14
    9 - Ale bytesdagar i Ale gymnasium, Nödinge, 10-15
    10 - Ale bytesdagar i Ale gymnasium, Nödinge, 10-13, REA halva priset

Maj:

1 - Smiletsbarnmarknad Donsö 10-15, 30% går till BARNCANCERFONDEN
    7 - Barnprylmarknad i Stora Höga 10-14  www.barnprylmarknad.zmn
    28 - BARNLOPPIS i Vänersborg 10-13
    28- Tussilago Barnmarknad, Dalheimers Hus, Majorna, 10-14. www.tussilagobarnmarknad.blogspot.com  28- Smiletsbarnmarknad Näset kyrka 10-15 30% går till BARNCANCERFONDEN
    Juni:

4 - BARNLOPPIS I Trollhättan 10-13 www.barnloppis.bloggsida.se

• Drutten123

Hej

Vet någon hur utbudet på marknaden i  Hulebäckgymnasiet brukar vara, är det en ny barnmarknad eller har den funnits länge som typ den i Eklandsskolan

• God cares
    Drutten123 skrev 2011-02-28 20:40:46 följande:
    Hej

Vet någon hur utbudet på marknaden i  Hulebäckgymnasiet brukar vara, är det en ny barnmarknad eller har den funnits länge som typ den i Eklandsskolan
    Det undrar jag också! Samma med den i Kvarnbyskolan samma dag (5 mars) - är den stor? Jag har inte bil så jag måste välja en av Mölnlycke eller Mölndal och vill helst gå på den som har störst utbud förstås..
  • clio75

Ang. Kvarnbyskolan så tycker jag att den är lagom stor (vad det nu innebär?). Den kanske inte går att jämföra med Eklanda men den är ju enorm.

Svar på tråden Barnprylmarknader framöver (Göteborg)