Barnprylmarknader framöver (Göteborg)
Då var det dags att börja lista alla kommande barnprylmarknader i Göteborg med omnejd igen!
Har du koll på vilka datum som gäller? Fyll på här!
Vi ses i kön in! ;D
Då var det dags att börja lista alla kommande barnprylmarknader i Göteborg med omnejd igen!
Har du koll på vilka datum som gäller? Fyll på här!
Vi ses i kön in! ;D
Var i Haga idag, men hittade inga PP-kläder till dottern (stl 80-86) Det enda jag såg var ett regnställ eller liknande, men den var ganska högt satt i pris i förhållande till skick, tyckte jag, så den fick vara. Men hittade däremot en tröja från Espirit, en body från Gekås (råkar gilla deras giraffenmärkta kläder) och en tröja till för sammanlagt 20 kr, så jag är rätt nöjd ändå!
Hej igen!
Var inte inne här igår och kunde därför inte svara på charmmiss fråga i tid. Det fanns bara något enstaka polarn ytterplagg.
Synd att du inte kunde komma God cares.
Tråkigt att du inte hittade PP-kläder thebettygirl, med mindre storlekar menade jag mest stl. 50-68, förstår att andra kanske tycker att 80-86 också är mindre storlekar så jag borde specificerat mig mer. Ledsen för det. Roligt att du ändå hittade något.
För egen del gick försäljnngen okej. Sålde för 900 kronor och fick med mig mycket hem, men är ändå ganska nöjd. Dom som arrangerar funderar på att ha en till barnmarknad i Haga i maj för att dra igång det och sedan köra en gång i halvåret. Jag gillade läget i Haga och passade på att drömma lite utanför Liten Karins skyltfönster.. =)
VIll tillägga att det var väldigt trevliga personer som höll i barnmarknaden!
va ixå i haga, men tyckte inte utbuden va så bra, (inte min stil av kläder) och mycket pojkkläder tyckte jag
köpte 5 saker, och 3 av dem va trasiga eller smutsiga (mäsrkte det först när jag kom hem)
jätte tråkigt
ok, det var ju bra att jag inte gick då, kändes som att jag inte missade något, fyndade istället en polarn jacka till halva priset på campadre.se samma morgon
Hej
Vet någon hur utbudet på marknaden i Hulebäckgymnasiet brukar vara, är det en ny barnmarknad eller har den funnits länge som typ den i Eklandsskolan
Ang. Kvarnbyskolan så tycker jag att den är lagom stor (vad det nu innebär?). Den kanske inte går att jämföra med Eklanda men den är ju enorm.