Anonym (Insemination?) skrev 2011-01-12 21:00:19 följande:
Tackar än en gång för dina svar

!
IVF/ICSI har vi gjort & jag vill inte gå igenom det igen mådde alldeles för dåligt & det är för lite "garantier" för att behöva må så dåligt tycker ja. Å andra sidan skulle de visa sig vara enda utvägen så kanske jag ändrar mig, men spontant vill jag slippa. Ska iaf kika på länken, kanske deras priser inte är så dyra som ex stork på DI =)
Jag hade en sån himla tur vid mitt IVF att jag inte kände av *någonting*! Jo, jag var ju öm efter äggplocket (de tog över 30 ägg..), men jag kände verkligen ingenting innan varken i magen eller till humöret. Jag som nästan hade sett fram emot att få prova vara en klimakterikossa... ;) Nä, jag är allt väldigt tacksam över att detta gick så bra för min del.
Trianglen har lägre pris än Stork och de använder ngn ny inseminationsteknik som heter ngt i stil med "flushing"? Dessutom kan man få akupunktur i samband med inseminationen och/eller om det var några dagar efter (inte så lyckat om man bor långt bort iofs). Jag såg anslag om detta när jag var där, det står nog inget om det på hemsidan. De ger motsvarande akupunktur i samband med IVF-återinförandet (stimulerar bl a blodgenomströmningen i livmodern = ägget får lättare att fästa) och har fått fina resultat - dessa redovisas på hemsidan.
Trianglen ligger i en lugn och fin förort till Köpenhamn, 13 minuter med pendeln från centrum. Jag tyckte det var rätt skönt att åka dit istället för till CFC som ligger mer "mitt i smeten".