Anonym (MiniMe) skrev 2011-01-09 14:17:00 följande:
Hur var sexlivet innan ni fick barn?
Innan vi fick barn så såg det ut ungefär såhär och jag överdriver, det var bra.
Hon ringde ofta och bad mig komma hem från jobbet på lunchen bara för en snabbis.
Hon vill avgjuta min penis och sprida den till alla Jordens kvinnor för det var så synd om alla kvinnor som aldrig skulle få uppleva den.
Jag vaknade på nätterna av att hon låg och kelade med den och när jag pratade i telefon kunde hon dra av mig byxorna och suga av mig.
Hon ville att jag skulle lova henne att aldrig neka henne sex för då ville hon inte leva längre.
Vi hade sex lite överallt och när som helst och hon brydde sig inte om ifall det fanns folk i närheten.
Det var helt perfekt!
Det var inte så att det helt tvärt dog ut. Det var hångel som blev kyssar och kyssar som blev pussar. Sexet förflyttades till sängen och bara kvällstid. Hon kunde säga, -"på lördag kan vi väl ligga lite" ?? Planera in sex, varför då? Vill man ligga så gör man ju det, hur vet hon nu att hon vill på lördag om hon inte vill nu?
Det var alltså efter hon fick reda på att hon väntade vårat första barn som det blev såhär.
Sen när magen började synas ville hon inte alls för det kändes perverst när det låg ett barn därinne. När hon hade fött så hade hon ingen lust på ganska länge. Sen bättrade det sig och så började hon med P-piller och det dog ut, hon slutade och lusten kom tillbaks. Gravid igen, ny svacka sen dess väldigt oregelbundet. Typ 2 gånger 2008 och en gång 2009 och inget alls 2010.
Kan det vara hormoner, finns det piller att testa kanske? Det händer ju rätt mycket i kroppen när man blir gravid och föder och ammar ett barn.
Kanske ska googla efter lite bra piller innan man tar fram kniven och kapar av den och skickar till någon bättre behövande.