• Anonym (Ofrivillig munk)

2 år sen sist.

Jag lider hårt. 
    Jag är bara runt 30, gift och några underbara barn. Det har nu gått två år sedan vi hade sex och det har inte ens varit nära. Jag hade kunnat kapa av den för två år sedan och hon skulle fortfarande inte ha en aning om det.
    Vad faan ska jag ta mig till??? Det var perfa innan första barnet kom, sen blev det sämre och nu är det obefintligt.
    Kom igen, tips tack! 

• Svar på tråden 2 år sen sist.
  • Lovey

Vad säger din tjej när du berättar för henne om hur olidligt det känns för dig att inte få känna henne längre?

• Anonym (oj)

Men du måste ju veta lite mer om vad som hänt...? Varför vill hon inte? Äter hon p-piller eller något annat som minskar hennes lust?  Har ni kunnat prata om sex tidigare?

Och som sagt: har DU förklarat för henne att du mår dåligt över ert obefintliga sexliv? Uppvaktar du henne? Känner hon sig älskad och åtrådd av dig, tror du?  

Låter ju konstigt att ni hade det bra innan, och nu... ingenting?

• Anonym (MiniMe)

Jag är själv kvinna & var precis som din fru genom hela graviditeten & även efteråt, gick nästan 3 år helt utan sex eller närhet, jag hade helt enkelt tappat lusten. För min del blev det inte bättre förän jag träffade en ny man. jag tappade känslorna för min sons pappa allt eftersom & till sist var vi mer som vänner.

Hoppas att det inte blir så i erat fall, försök prata med henne på ett bra sätt, visa din uppskattning, ge henne kramar & små pussar bara för att visa att du älskar henne. Om det är svårt att prata, så kanske det fungerar att skriva till varandra, sms eller mail tex?

Hoppas att det blir bättre för er, lycka till!

Hon äter inte P-piller, finns ju liksom ingen anledning. 
    Jag har gjort många försök med ljus, massage, god mat osv men efter att ha blivit nobbad ett hundratal gånger så tappar man liksom motivationen.
    Hon säger bara att hon inte har lust och hon vet inte varför. Det största problemet är att hon inte tycker att det är ett problem. Och det är klart att det inte är ur hennes synvinkel, om hon inte vill och vi inte gör så påverkar det inte henne, hon lider inte av det. Hon verkar inte direkt bry sig om att jag eventuellt lider av det heller.
    Hon är bara go och gla och säger flera gånger varje dag att hon älskar mig över allt annat men det känns inte så trovärdigt längre.
    Har ingen aning om vad som gått snett och hur jag ska tackla det.

Har ju förhoppningsvis runt 60-70 år kvar att leva och vill gärna slippa leva i celibat. Känns för tidigt att lägga den på hyllan om man säger så.

Tänker på det här mer och mer och känner att det måste ordnas upp så fort som möjligt.  

• Anonym

Blev hon tillfredsställd av erat sexliv? Var hon missnöjd med det på något sätt? Tyckte hon att det hade blivit tråkigt och att hon hellre har inget sex än tråkigt/dåligt sex??

• Anonym (MiniMe)

Hur var sexlivet innan ni fick barn?

Det är det som är så konstigt. Det blev mer och mer sällan men när det väl blev av så var hon helt lyriskt och jag förstod inte varför hon väntat så länge när hon bevisligen tyckte att det var så skönt. Men sen blev det torka igen av någon anledning och det blev bara längre och längre uppehåll. Men de gånger vi har sex så är det ju helt underbart. 
    Hon kanske inte älskar mig längre men ingenting tyder på att hon slutat älska mig förutom att hon då slutat älska med mig.
    Det enda jag kan tänka mig om man utesluter att hon är trogen någon annan och jag är så jävla lurad, det är att jag med åren blivit precis som en bror. Hon kanske älskar mig som en bror nu och tycker det känns wierd att ha sex med mig. Vad gör man åt det i så fall???
    Jag kanske skulle testa att göra henne sotis, bygga upp en kropp som en Grekisk Gud och få alla tjejer runt omkring mig att bara vilja ha mig, inklusive hennes systrar, då kanske hon skulle bli sugen igen? Va fan vet jag, jag har inga ideer längre... 

• Anonym
    Anonym (Ofrivillig munk) skrev 2011-01-09 14:25:18 följande:
    Det är det som är så konstigt. Det blev mer och mer sällan men när det väl blev av så var hon helt lyriskt och jag förstod inte varför hon väntat så länge när hon bevisligen tyckte att det var så skönt. Men sen blev det torka igen av någon anledning och det blev bara längre och längre uppehåll. Men de gånger vi har sex så är det ju helt underbart. 
    Hon kanske inte älskar mig längre men ingenting tyder på att hon slutat älska mig förutom att hon då slutat älska med mig.
    Det enda jag kan tänka mig om man utesluter att hon är trogen någon annan och jag är så jävla lurad, det är att jag med åren blivit precis som en bror. Hon kanske älskar mig som en bror nu och tycker det känns wierd att ha sex med mig. Vad gör man åt det i så fall???
    Jag kanske skulle testa att göra henne sotis, bygga upp en kropp som en Grekisk Gud och få alla tjejer runt omkring mig att bara vilja ha mig, inklusive hennes systrar, då kanske hon skulle bli sugen igen? Va fan vet jag, jag har inga ideer längre... 
    Varför sätter ni er inte bara ner och pratar om detta?? Det måste ju gå att lösa på nåt sätt?
    Vi kan omöjligt veta vad hon tänker.
    Anonym (MiniMe) skrev 2011-01-09 14:17:00 följande:
    Hur var sexlivet innan ni fick barn?
    Innan vi fick barn så såg det ut ungefär såhär och jag överdriver, det var bra. 

Hon ringde ofta och bad mig komma hem från jobbet på lunchen bara för en snabbis.
    Hon vill avgjuta min penis och sprida den till alla Jordens kvinnor för det var så synd om alla kvinnor som aldrig skulle få uppleva den.
    Jag vaknade på nätterna av att hon låg och kelade med den och när jag pratade i telefon kunde hon dra av mig byxorna och suga av mig.
    Hon ville att jag skulle lova henne att aldrig neka henne sex för då ville hon inte leva längre.  
    Vi hade sex lite överallt och när som helst och hon brydde sig inte om ifall det fanns folk i närheten. 

Det var helt perfekt!

Det var inte så att det helt tvärt dog ut. Det var hångel som blev kyssar och kyssar som blev pussar. Sexet förflyttades till sängen och bara kvällstid. Hon kunde säga, -"på lördag kan vi väl ligga lite" ?? Planera in sex, varför då? Vill man ligga så gör man ju det, hur vet hon nu att hon vill på lördag om hon inte vill nu?
    Det var alltså efter hon fick reda på att hon väntade vårat första barn som det blev såhär.
    Sen när magen började synas ville hon inte alls för det kändes perverst när det låg ett barn därinne. När hon hade fött så hade hon ingen lust på ganska länge. Sen bättrade det sig och så började hon med P-piller och det dog ut, hon slutade och lusten kom tillbaks. Gravid igen, ny svacka sen dess väldigt oregelbundet. Typ 2 gånger 2008 och en gång 2009 och inget alls 2010.

Kan det vara hormoner, finns det piller att testa kanske? Det händer ju rätt mycket i kroppen när man blir gravid och föder och ammar ett barn. 

Kanske ska googla efter lite bra piller innan man tar fram kniven och kapar av den och skickar till någon bättre behövande. 

Överdriver INTE skulle det stå, haha, och jag överdriver.... Kul

Svar på tråden 2 år sen sist.