• Anonym (Ofrivillig munk)

2 år sen sist.

Jag lider hårt. 
    Jag är bara runt 30, gift och några underbara barn. Det har nu gått två år sedan vi hade sex och det har inte ens varit nära. Jag hade kunnat kapa av den för två år sedan och hon skulle fortfarande inte ha en aning om det.
    Vad faan ska jag ta mig till??? Det var perfa innan första barnet kom, sen blev det sämre och nu är det obefintligt.
    Kom igen, tips tack! 

• Svar på tråden 2 år sen sist.
  • Aaliyah

Så typiskt en karl att tro att krämer ska lösa det hela. .. PRATA MED HENNE!

Aaliyah skrev 2011-01-10 20:24:36 följande:
    Så typiskt en karl att tro att krämer ska lösa det hela. .. PRATA MED HENNE!
    Gör det själv!
    Jag beställer krämer. 
  • Anonym
    Anonym (S) skrev 2011-01-10 19:20:12 följande:
    Har du pratat med henne och sagt vad du känner? Vad är problemet hon kan ju inte bara säga at hon inte har lust I 2 ÅR oh my god säger jag bara hade jag aldrig acceoterat. Lever man i ett förhållande måste man hitta lusten till varandra annars kan man lika bra bara vara kompisar så kan du har sex åt annat håll men det vill hon säkert inte hon borde söka för sin obefintliga sexlust. Jag har aldrig förstått mig på tjejer som inte vill, det är ju en otrolig närhet till partnern där man har chansen att nästan bli ett och för att inte tala om att komma...mmmmm. Jag är själv tjej och vill gärna några gånger i veckan och vi har 2 små barn. Det är en sak att ha svacka precis när man är nyförlöst men sen nej det är inte OK
    Kanske beror på att många tjejer inte kommer vid sex tyvärr! Det gör väl att man inte skriker lika mkt efter sex, inget som lockar liksom... tragiskt men sant!!
  • Anonym

tragiskt nog väljer han krämer istf att förstå och prata med sambon som hon skulle gilla den iden... sorgligt.

Anonym skrev 2011-01-10 21:28:43 följande:
    tragiskt nog väljer han krämer istf att förstå och prata med sambon som hon skulle gilla den iden... sorgligt.
    Det är ju så vi funkar, män försöker hitta lösningar på problem och kvinnor vill prata om problemen.  Har svårt att tro att hon skulle bli särskilt tänd av att prata om att hon inte är tänd, då tror jag med på en kräm som ökar blodcirkulationen kring hennes erogena zoner, mysig stämning, barnfritt och skön musik i bakgrunden. 

Ärligt talat så tror jag hon kommer föredra den approachen framför ditt förslag. 

• Anonym (stilton)

Få henne att begripa att det är allvar.

Fråga om det är OK att du ligger med någon annan eftersom hon inte är intresserad och såldes borde vara glad att få slippa.

Har du en Fleshlight? Skaffa det annars, och berätta för henne vad det är och vad man har den till.

Sådant funkar.

• Anonym (S)

Fast det ena utesluter inte det andra. Du kan beställa krämer och så men om ni inte haft sex på 2 år så är det ju verkligen något stort problem för henne så du måste prata med henne och säg hur oattraktiv och oälskad du känner dig och att du behöver ett sexliv för att må bra och att ni hade ju det i början. Ibland måste man ta tag i det som är svårt också. jag hade lite liknande problem min man ville mycket mindre och han var även dålig på närhet i allmänhet så jag kände mindre och mindre och var på väg bort och förkarade det för honom då insåg han vad det var han höll på att förlora och vi har både jobbat på att få det bra.

• Aaliyah

Ts: nu är det ju en kvinna och inte en man som du ska övertyga. Och kvinnor vill prata. Det värsta du kan göra är att börja ställa ultimatum a la Stilton. Då säger du till henne att en fleshlight eller att ligga med en annan tjej är lika bra som att ligga med henne och vem blir kåt av det? Hål som hål- resonemag slutar i skilsmässa.

• ekim
    Anonym (Ofrivillig munk) skrev 2011-01-10 23:01:23 följande:
    Det är ju så vi funkar, män försöker hitta lösningar på problem och kvinnor vill prata om problemen.  Har svårt att tro att hon skulle bli särskilt tänd av att prata om att hon inte är tänd, då tror jag med på en kräm som ökar blodcirkulationen kring hennes erogena zoner, mysig stämning, barnfritt och skön musik i bakgrunden. 

Ärligt talat så tror jag hon kommer föredra den approachen framför ditt förslag. 

Fast om du förstår att kvinnor vill prata så borde du också kunna förstå att ibland är lösningen på problemet just att prata med sin kvinna. Jag tror många problem uppstår just för att ni män faktiskt missar den enkla lösningen i ert sökande efter problemlösningar.

Svar på tråden 2 år sen sist.