• Anonym (TS)

Stör det dig att dela omklädningsrum med homosexuella?

Alla alternativen förutsätter såklart att folk uppför sig och inte glor, raggar eller trakasserar.
    Det är ju en helt annan fråga =)

Startade en annan omröstning:
    OmröstningarSkulle du helst dela omklädningsrum med en flata eller en bög?
    Men den speglar egentligen inte huruvida straighta är bekväma med homosexuella i omklädningsrum utan frågar egentligen bara vad som är värst.

Själv är jag flata. Och vill inte ha killar i mitt omklädningsrum. Och helst inte tjejer heller. Byter helst om utan sällskap =)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stör det dig att dela omklädningsrum med homosexuella?
  • Cia o krabaten

Röstade på bara tjejer oavsett läggning.
    Har idrottar i lag på elitnivå och varit med i flera lag dr det funnits bi eller homosexuella tjejer.
    Det gör mig ingenting.
    Det är ju inte så att man blir uttittad eller tafsad på direkt  

• Doktorn

Varför är det så läskigt med nakenhet i ett gemensamt omklädningsrum?  Jag vill inte ha mer eller mindre okända människor i mitt hem när jag byter om men i ett "offentligt" omklädningsrum stör det mig inte det minsta om jag byter om på "herrarnas" tillsammans med straighta killar eller gay-killar. Eller om jag skulle bli inskuffad på damernas (under förutsättning att inte damerna tar illa upp förstås!).

Varför är det så känsligt med den kropp vi är födda i att du inte kan byta om med varken killar eller tjejer, TS?  Och hur är det med familjen, kan du byta om med dem?  Och barn då?  Eller är det bara andra vuxna som är läskiga?  *nyfiken*

Av alla misslyckander är den här den besvikaste!
  • Anonym (TS)
    Doktorn skrev 2011-01-23 21:08:31 följande:
    Varför är det så läskigt med nakenhet i ett gemensamt omklädningsrum?  Jag vill inte ha mer eller mindre okända människor i mitt hem när jag byter om men i ett "offentligt" omklädningsrum stör det mig inte det minsta om jag byter om på "herrarnas" tillsammans med straighta killar eller gay-killar. Eller om jag skulle bli inskuffad på damernas (under förutsättning att inte damerna tar illa upp förstås!).

Varför är det så känsligt med den kropp vi är födda i att du inte kan byta om med varken killar eller tjejer, TS?  Och hur är det med familjen, kan du byta om med dem?  Och barn då?  Eller är det bara andra vuxna som är läskiga?  *nyfiken*
    Jag trivs inte med att byta om inför folk. Katterna är inga problem. Barn går om de är små. Egna barn skulle säkert funka tills de är mycket äldre. Familjen nej. Hellre kompisar men helst inte dem heller. Jag är väl pryd när det gäller sånt =)
  • DenNamnbitne

Jag är kille och bryr mig inte ett vitten om vilken läggning folk har i omklädningsrummen. Jag tycker man skulle avdramatisera nakenheten.

• lykantrophona

Jag är bi-tjej. Och ärligt talat föredrar jag enkönade ombytesrum, men antagligen beror det på en gammal vana. Jag är van vid att se nakna kvinnor i icke-sexuella situationer, men kan inte säga samma sak om män. Bryr mig inte om huruvida tjejer jag byter om med tänder på tjejer eller inte. Men om jag skulle byta om bland killar, vore jag nog bekvämare med det om de var bögar.

Fast det är sant. Det är ju knappast så att man spanar in folk i omklädningsrum eller i bastun. Det är inte en sexig miljö.

• Doktorn
    Anonym (TS) skrev 2011-01-23 21:39:18 följande:
    Jag trivs inte med att byta om inför folk. Katterna är inga problem. Barn går om de är små. Egna barn skulle säkert funka tills de är mycket äldre. Familjen nej. Hellre kompisar men helst inte dem heller. Jag är väl pryd när det gäller sånt =)
    OK, tack för ditt uppriktiga svar.
    Av alla misslyckander är den här den besvikaste!
  • Anonym (TS)
    Doktorn skrev 2011-01-24 10:04:52 följande:
    OK, tack för ditt uppriktiga svar.
    ha. Varsågod =)
  • Anonym (me)

jag är tjej, gillar killar. men har inget emot att byta om i samma omklädningsrum som tjejjer som är bi eller Gay,

varför? Kvinnor är vana vid att se en kvinnokropp i sånna situationer, det är inte män...
    skulle inte vilja ha män i omklädningsrummet, dels för att jag själv nog skulle ha svårt att sluta snegla på dem, just för att man inte är van att se dem där..i den sitsen..Obestämd

• BymBym

Bryr mig inte. Som gammal lagidrottare är man van vid den situationen

Har även bytt om bland killar. Bryr mig inte där heller. Kropp som kropp i en så osexig miljö....

• redneck girl

de får vara vad de vill,  de är ju inte mitt bekymmer .

Svar på tråden Stör det dig att dela omklädningsrum med homosexuella?