• Anonym (TS)

Stör det dig att dela omklädningsrum med homosexuella?

Alla alternativen förutsätter såklart att folk uppför sig och inte glor, raggar eller trakasserar.
    Det är ju en helt annan fråga =)

Startade en annan omröstning:
    OmröstningarSkulle du helst dela omklädningsrum med en flata eller en bög?
    Men den speglar egentligen inte huruvida straighta är bekväma med homosexuella i omklädningsrum utan frågar egentligen bara vad som är värst.

Själv är jag flata. Och vill inte ha killar i mitt omklädningsrum. Och helst inte tjejer heller. Byter helst om utan sällskap =)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stör det dig att dela omklädningsrum med homosexuella?
  • Tuesday

Om det är i en ...hmm... naturlig situation så spelar det ingen roll alls vem jag byter om med, men oftast är det ju uppdelat damer/herrar. Jag har inga problem med att visa mig naken, men jag tar på mig en morgonrock på väg till sovrummet om jag kommer från duschen om vi har gäster, något annat skulle kännas väldigt tokigt :)

• Anonym (bi)
    Anonym (TS) skrev 2011-01-23 21:39:18 följande:
    Jag trivs inte med att byta om inför folk. Katterna är inga problem. Barn går om de är små. Egna barn skulle säkert funka tills de är mycket äldre. Familjen nej. Hellre kompisar men helst inte dem heller. Jag är väl pryd när det gäller sånt =)
    Haha! Jag är PRECIS som du! Den enda jag är helt bekväm med att vara naken inför är min sambo. Och än så länge dottern som är 6 mån. Men inte bonussonen på 7. Absolut inte föräldrar och verkligen inte vänner. 
    Det värsta jag vet är när det ska bastas i sällskap med sådana där som utan problem sitter med benen i sär och ska va så himla natuuuurliga. Gud vad jag blir obekväm där jag sitter med handduken prydligt uppdragen över brösten.

Svaret på frågan: byter helst om bland kvinnor, oavsett läggning.  
  • Lollilock

Eh, det står knappast i pannan om personen  är homosexuell.
    Jag kan byta om både med kvinns och män. Både homos och straighta.

• Anonym (TS)
    Anonym (bi) skrev 2011-01-24 10:45:39 följande:
    Haha! Jag är PRECIS som du! Den enda jag är helt bekväm med att vara naken inför är min sambo. Och än så länge dottern som är 6 mån. Men inte bonussonen på 7. Absolut inte föräldrar och verkligen inte vänner. 
    Det värsta jag vet är när det ska bastas i sällskap med sådana där som utan problem sitter med benen i sär och ska va så himla natuuuurliga. Gud vad jag blir obekväm där jag sitter med handduken prydligt uppdragen över brösten.

Svaret på frågan: byter helst om bland kvinnor, oavsett läggning.  
    Tur man inte är ensam =)
  • 010306

Nej det stör inte. Man kan väll aldrig veta vem som har vilken sexualitet

• Mr Espresso

Har inga probz med det, oavsett läggning.

• amasonas

Bryr mig inte om vilken läggning de kvinnor jag byter om med har och hur ska jag veta vad de föredrar? Står det homosexuell i pannan på dom??

Jag överlevde värnplikten , där bytte jag om samt duschade med en massa killar varje dag, det gick det med men får jag välja så byter jag helst om med kvinnor endast. 

Jamie030405 Anton060524 Emil080406
  • Anonym (Bisexuell)

Jag svarade Annat. Jag är liksom TS inte alls bekväm med att visa mig naken inför någon. Även sambon. Barnen går bättre men helst inte. Jag trivs helt enkelt inte med min kropp just nu. Hade inga problem förr, men numer vill jag vara ensam när jag byter om.

• Bollen82

Jag röstade på bara tjejer, läggning spelar ingen roll.
    Hade inte känt mig helt bekväm med karlar i samma rum, vare sig dom var straight eller gay.

• Ursusman

Vad olika vi är!
    Jag har inget emot naket, byter om med vem som helst, och uppträder naket med vänner och släkt i tre generationer i samband med sommarbad och bastu och i hemmet.
    Jag gillar nakenbad också, på offentliga sådana.
    Sen solar jag naken på alltanen också.
    Det är fritt att titta bort!!

Svar på tråden Stör det dig att dela omklädningsrum med homosexuella?