Inlägg från: SandraP1990 |Visa alla inlägg
  • SandraP1990

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

jag måste bara berätta en underbar grej=) skrev juh här för ett tag sen att min moderkaka låg i framvägg att jag känner små sparkar men dom e väldigt små, i går helt bara såå, då kunda jag känna riktiga ordentliga sparkar som jag t.o.m kunde känna svagt på utsidan, vad har hänt moderkakan kan väl inte flyttas bara så lr? å bebben kan väl inte bli grymt mkt starkare på bara någon dag??

• SandraP1990
    Ninakarolina skrev 2011-04-17 11:38:36 följande:
    Visst är de häftingt :P.
    har ingen aning om den kan flytta sig eller inte, själv har jag ingen aning om vart min sitter och har inte fått reda på de heller. 
    dete jätte häftigt!! guud vilken känsla när man får lite "större" sparkar än dom lilla fisarna jag fick först:P
  • SandraP1990

har nog ett fotbolls proffs i magen. pappan hoppas det iad då han e utbildad fotbollstränare för unga och är ett STORT IFK FANS, haha han ska köpa års kort på IFK matcher på familjelektan te mig,bebben å sig sj hur gulligt e inte det då:P måste bara tillägga, han e inne väldigt mkt på pappasaker.se haha väldigt gulligt tycker jag=)

• SandraP1990
    Ninakarolina skrev 2011-04-17 13:29:58 följande:
    pappasaker.se? är de en sida? :)
    japp=) tror det heter pappasaker lr pappagrejer lr nått i den stilen=)
  • SandraP1990

åå gud jag e såå trött, ville inte gå upp i morse alls=( har inte sovit ordentligt på 2 nätter, första va för att bebben sparka som en galning (eftersom dom e så starka nu så e jag väldigt ovan) å nu inatt va det bara almänt jobbigt att sova. någonting som störde min sömn bara! men en sak e skönt, har inte varit uppe å kissat på nättrerna på flera veckor nu=D

• SandraP1990
    LYCKA82 skrev 2011-04-18 08:58:18 följande:
    Nån som börjat få bristningar? Jag har sett små små lila streck på min vänstra sida av magen... är rädd att dessa ska bli större. Ingen av mina systrar/mamma/mormor mf har haft bristningar o jag trodde att jag skulle slippa det med... men icke...

Är hemma från jobbet idag, har foglossning... aj aj aj.... nån som har nåt bra tips mot detta?
    det finns ett bälte man kan ha som hjälper till mot foglossning som du kan få hos sjukgymnast tror jag! jag hade små foglossningar å jag promenerade mkt så försvann det!! jag har fått bristningar på bröst/rumpa/lår!!=D hehe, inte roligt börjar få panik över det:P
  • SandraP1990
    LYCKA82 skrev 2011-04-18 11:37:27 följande:
    Jag har ett sånt bälte men jag tycker inte det hjälper.. men får kanske ge det en chans till.
    Nä det är inte så mycket man kan göra åt bristningarna i nuläget, bara att acceptera antar jag.
    Hur mkt har du gått upp i vikt? jag har gått upp cirka 7 kilo... v'ägnde 49 när jag blev gravid, nu 56 kilo! Känns mkt för att vara min kropp..
    ZillyChili skrev 2011-04-18 11:01:41 följande:
    Jag har fått en liten liten bristning på min vänstra sida... hoppas innerligt att det inte blir mer än så här!
    Vill verkligen inte! Men inte mycket man kan göra åt det tyvärr.... vi får hålla tummarna för oss!!!
    Ja vi får hålla tummarna för att vi inte får mer... känns lite skönt att höra att man inte är den enda.Lite positivt är d ju att brösten växer, men som sagt inte roligt att få bristningar på dem. Hoppas att de försvinner sen/bleknar. Ja det är verkligen fusk att vissa slipper ränder!!!
    jag har gått upp över 8 kilo=)..
  • SandraP1990

haha idag ser jag sparkarna från utsidan magen=D så jäkla coolt, å va fort allt gick nu helt plötsligt, för tre dagar sen kände jag knappt sparkarna.. jag fick med en spark på video men de går juh tyvärr inte lägga ut här verkar det som=(

• SandraP1990
    alexander2011 skrev 2011-04-18 22:10:29 följande:
    Blödig en annan är. satt o kikade på en unge i minuten på 4:an som alltid vid denna tiden och nästan storbölar. tur att sambon jobbar hahaha...tänker sj på att det är inte så ålngt kvar tills det är våran tur :)
    jag började också böla som bara den  å hatar när folk påpekar och ser det vilket min sambo å vänner gör mkt nuförtiden, fast på ett vänligt sätt hehe:P men det roliga va att dom hette mikael å sandra å det heter jag å sambon med så det va la extra känsligt just där för mig också. läääängtar såå jag blir tooookig!!!!
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011