Bildtråd för oss med BF i aug 2011
31+2 idag då och 60 dagar kvar till BF!
Känns dock som om jag inte behöver bli större nu. Detta räcker gott och väl!
31+2 idag då och 60 dagar kvar till BF!
Känns dock som om jag inte behöver bli större nu. Detta räcker gott och väl!

Tack! Jag känner mig ju helt enorm och jag vet ju om att magen växer, men den växer bara i sån olik takt beroende på människa! Bara det som skrämmer än lite. Men väldigt tacksam för att den är så liten egentligen! 
Var på ett besök igår och ett besök för 2 veckor sen. Innan dess gick jag var 4:e vecka men nu blir det varannan fram till BF men jag hinner nog bara med 2 besök till innan vi flyttar! 
Man kollar bara vikt, blodtryck, temp, kissprov och sen förra besöket (inte det igår utan för 2v sen) så började dom kolla  SF måttet. Hjärtljuden har jag också fått lyssnat på varje gång även om vi bara lyssnar max 10 sec! 
Vul i v 12 och Ul i v 20 hade jag. Nu är det inget mer om det inte blir allvarliga komplikationer. 
har fått blodprov för att kolla järnvärden vid första besöket som var v12 och v28. Då gjordes också glukosbelastningen i v 28. 

Man ska aldrig jämföra, men det gör man visst ändå =) Lustigt att det kan vara så fruktansvärt olika för alla, våra bebisar är ju ungefär lika stora ändå liksom, är det verkligen bara fostervatten resten? I så fall är min knoddas skrynklig som ett russin när h*n kommer ut!
Du har en jättefin mage tycker jag, du behöver inte vara rädd för att barnen i sommar ska ta fel på dig och en badboll som jag... så sparkar de väl på magen =)

Jag har inga problem med fogar och annat men nu två nätter på rad vaknar jag upp tidigt på morgonen av att HELA MAGEN värker!!! Vad är det lixom? Är det bara att den töjs så fort så att hela magen värker? Det släpper så fort jag står upp men det är väldigt obehagligt direkt när jag vaknar. Gör även ont när jag trycker på vissa ställen på magen. Ska det göra det?
Inga sammandragningar alls... 
Magen växer som den ska känns det som och bäbisen tar verkligen upp ALL plats som finns i magen! Härligt att han börjar bli så stor nu! 
Fick reda på att min syster lyckats bli gravid igen och fick pluss igår. (hon fick missfall i v 16 bara några dagar efter jag plussat i julas och varje månad har vart en kamp emot negativt gravtest) 
så är super Happy nu för hennes
 skull! Hoppas det går vägen denna gången!

Slänger in en magbild för denna vecka också! Folk tycker fortfarande jag är superliten fast magen exploderat de senaste veckorna! Jag tror bäbis kommer växa ikapp sig och bli en 4:a kilos klump jag!