• Tejj

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)
  • Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011
  • Mickan

Julen var härlig och Dean leker med alla nya leksaker!
    Hoppas eran jul också var underbar!

• alexander2011

God jul till er alla :) lägger ut två bilder på grabben :) en bild i hans nya pyjamas o leksak, sötnöten poserar hihi

• emeliemarietherese

Hej på er!
    Hoppas ni alla har haft en fin jul! den 23e december var det exakt ett år sen vi fick veta att jag hade en liten Novali i magen, på julafton blev hon 4 månader och igår när hon var 4mån och 1 dag kom min mens tillbaka. På ett sätt är det skönt..men den hade gärna fått dröja ett par månader till :P

• Ninakarolina

Penny och den läskiga tomten hon kommer få ärva, haha. Den är från Pennys farmor farmor. Penny var 67,5 cm lång när vi mätte på en tumstock idag haha. Och hon  väger säkert 8,5 kg. Stora tjejen. sätter man henne på bordet kan hon luta sig framåt och nästan sitta själv. hon har rumpa lår och mage :).

• Mickan

Tyckte penny inte alls ser så mullig ut! Såg ju lång och smal ut. Lite Babyfett ska dom ju ha!

• ZillyChili
    Ninakarolina skrev 2011-12-27 20:30:22 följande:

Penny och den läskiga tomten hon kommer få ärva, haha. Den är från Pennys farmor farmor. Penny var 67,5 cm lång när vi mätte på en tumstock idag haha. Och hon  väger säkert 8,5 kg. Stora tjejen. sätter man henne på bordet kan hon luta sig framåt och nästan sitta själv. hon har rumpa lår och mage :).

Söta tjejen! 1 kg mer än min gosse då, fast jag vet inte hur lång han är... men säkert som Penny ungefär.
    Han var 65 cm för tre veckor sen. 
  • ZillyChili
    emeliemarietherese skrev 2011-12-26 12:37:13 följande:
    Här får ni en liten julhälsning från mig och Novali Hjärta

Så söt med fina rosetten!!
  • ZillyChili

Jag och Edvin myser i fåtöljen framför öppna spisen och granen, på juldagen

Edvin fick en pulka i julklapp.... han var föga imponerad! 
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011