• Tejj

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)
  • Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011
  • Ninakarolina

Se hon är inte så stor, ser då inte ut som närmare 9 kg tycker då iallafall jag :)

Suga på underläppen är en favorit.

Gla skiten.

Penny SKA ha all uppmärksamhet :P
  • Ninakarolina

Vägde Penny går, hon vägde 8470 g så inte 9 kg än :P. Hemma vågen kan ljuga, sen var hon 68 cm lång. 5 månader och 1 vecka.

• ZillyChili

Vad bra att Edvin är längre, han hade nog fått komplex om hans livande varit längre, haha!!!
    Stora tjejen!!! Fick hon vaccination nu med då? 

• Ninakarolina
    ZillyChili skrev 2012-01-13 07:15:36 följande:
    Vad bra att Edvin är längre, han hade nog fått komplex om hans livande varit längre, haha!!!
    Stora tjejen!!! Fick hon vaccination nu med då? 
    Haha, vi var på öppna förskolan så kunde väga där. Ska till BVC den 25 tror jag de var om jag inte minns fel :). 
    Då blir de andra sprutan. Huvva.. Men hon var glad förra gången, vart inte ledsen så hoppas de går lika bra nu med :).
    Hur lång vad Pedvin :P? 
  • Ninakarolina

Såg nu där uppe att han var 69 Tungan ute

• ZillyChili

Kommer ni ihåg att jag "trodde" att Edvin skulle gå innan han lärde sig sitta? Jag tar tillbaka det nu i varje fall =)

Var på Lalandia förra helgen. Edvin var försiktig till en början, men sen plaskade han på som attans!

• Ninakarolina
    ZillyChili skrev 2012-01-15 20:55:04 följande:

Kommer ni ihåg att jag "trodde" att Edvin skulle gå innan han lärde sig sitta? Jag tar tillbaka det nu i varje fall =)

Var på Lalandia förra helgen. Edvin var försiktig till en början, men sen plaskade han på som attans!

Haha, så söt.
    Penny kan med sitta korta stunder :). Var och badade med henne för första gången idag och hon tyckte de var jätte kul.
    Roligaste hon vet är när man har henne stående på en hand så hon får ballansera ute i vattnet. Ser så kul ut. 
  • ZillyChili

Edvin har varit riktigt dålig på att sitta, bara legat som en hopfälld fällkniv, så jag blev riktigt förvånad igår när han satt, Han satt sån i fem minuter med, en total överaskning för oss.
    Provade även hoppgungan igår, vilken succe!!!
    Han vill ju stå upp hela dagarna, så lyckan var total när vi placerade honom i den.

Hon var inte avvaktsam från början då, Penny? Det var Edvin, undrade vad fasen som hände. Sen lossnade det och då plaskades det för fullt!    

• Ninakarolina
    ZillyChili skrev 2012-01-16 07:11:40 följande:
    Edvin har varit riktigt dålig på att sitta, bara legat som en hopfälld fällkniv, så jag blev riktigt förvånad igår när han satt, Han satt sån i fem minuter med, en total överaskning för oss.
    Provade även hoppgungan igår, vilken succe!!!
    Han vill ju stå upp hela dagarna, så lyckan var total när vi placerade honom i den.

Hon var inte avvaktsam från början då, Penny? Det var Edvin, undrade vad fasen som hände. Sen lossnade det och då plaskades det för fullt!    
    Hopp gunga ska vi med skaffa. Gillar att sitta i hennes vänners gunga :).
    Haha, näe kollade konstigt när vi gick ner i vattnet då de var kanske lite kallt. Men på en gång vart hon glad som en sol :) Skrattade hela tiden.
  • Kevin och Freja

God fortsättning på er allihop! Hoppas ni haft en mysig juloch nyårshelg!

Freja hon växer så det knakar och på måndag blir hon 5 månader och då vankas det BVC igen.

Så kul att se alla bilder på era fina små :) Tänkte lägga upp lite bilder på min lilla skatt också.

Lilla gumman på julafton

Första pulkaturen :)

Äta på mammas händer är gott.

Liten knubbig sötis :)

Underbart att se hur de växer och att hon nu börjar bli en egen liten individ med personlighet. Hon är nästa glad jämt nuförtiden. Får vi bara svar på alla prover och allt om hennes mjölkkänslighet så kommer allt gå ännu lättare. Väntar på besked från läkaren nu iaf.

Men hon har fått äta potatis, katrinplommon och gröt iaf. Haha vilka roliga miner de gör när de äter. Hon ser ut som hon ska kräkas kraken! haha!

haha, usch va äckligt!

~* Kevin 2006-12-22 ~*~ Freja 2011-08-23 *~
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011